دادستان کرمانشاه گفت: عدم التزام به قانون مدیریت پسماند بی توجهی به سلامت عمومی جامعه محسوب شده و بی شک در راستای صیانت از حقوق عمومی با هر گونه تخلف از قانون برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۶۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 27 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک،  محمدحسین صادقی بابیان اینکه طی ماه گذشته جلساتی را به منظور بی خطر سازی پسماند‌های بیمارستانی و در نظرداشتن ملاحظات زیست محیطی با متولیان اصلی مدیریت پسماند استان برگزارکرده، اعلام کرد: این گونه از پسماند‌ها باتوجه به ماهیت خود که اثرات سوء بهداشتی و زیست محیطی دارند، در طبقه پسماند‌های ویژه و بسیار خطرناک قرار می‌گیرند، لذا بر این اساس نیازمند مدیریت خاص در همه مراحل تولید، ذخیره سازی، جمع آوری و دفع نهایی هستند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی ونظارتی مطابق قانون مدیریت پسماند و با لحاظ اهمیت وحساسیت آن و لزوم مدیریت اصولی وصحیح موضوع، موظفند با احساس مسولیت به اجرای مطلوب فرایند بی خطرسازی پسماند‌های پزشکی در تمامی ابعاد بصورت کامل و مجزا در حد قابل قبول و با رعایت ملاحظات زیست محیطی بپردازند.

دادستان کرمانشاه اعلام کرد: عدم التزام به این قانون بی توجهی به سلامت عمومی جامعه محسوب شده و بی شک در راستای صیانت از حقوق عمومی با هر گونه تخلف از قانون برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا نتیجه اصلاح امور را پیگیری و آن رابه اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار