مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از اعطای وام ۱۲ میلیون تومانی به واحد‌های تخریبی تکمیل نشده در زلزله آبان ماه سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 03 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جلیل بالایی در مورد تسهیلات اعطایی به مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: با پیگیری استاندار کرمانشاه و موافقت بانک‌های عامل به واحدهای تخریبی تکمیل نشده مناطق زلزله زده تسهیلات جعاله 12 میلیون تومانی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به نوسانات بازار و تورم و تأثیر آن بر روند تکمیل واحدهای تخریبی مناطق زلزله‌زده افزود: مبلغ یک هزار و 527 میلیارد ریال برای اتمام سریع‌تر این واحدها به مالکین آنها پرداخت خواهد شد.

بالایی با بیان اینکه این تسهیلات جعاله، هفت ساله و با نرخ 4 و 5 درصد خواهد بود، ادامه داد: ضمانت این تسهیلات به صورت زنجیره‌ای است و افراد واجد شرایط پس از معرفی توسط بنیاد مسکن می‌توانند تسهیلات خود را از یکی از شش بانک عامل دریافت کنند.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه، در پایان تحقق این امر را مرهون تلاش استاندار و تعامل اکثر بانک‌های استان بیان و اعلام کرد: این تسهیلات از هفته آینده پرداخت خواهد شود و امیدوارم علیرغم همه محدودیت‌ها به لطف خدا و جدیت مردم و تلاش دستگاه‌ها دولت در موعد مقرر موفق به اتمام بازسازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار