رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه_ رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز شتاب دهنده صادرات با توجه به نزدیک شدن روز ملی صادرات خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 20 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، کیوان کاشفی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجه استان کرمانشاه در حوزه صادرات، اظهار داشت: با توجه به این مزیت‌ها به دنبال راه‌اندازی مرکز شتاب دهنده صادرات استان هستیم.

وی با بیان اینکه پروپوزال اصلی این مرکز، امکانات و اعتبارات آن دیده شده و تنها کار باقیمانده جانمایی نهایی این مرکز است، اظهار کرد: در زمینه جانمایی این مرکز نیز رایزنی‌های اولیه را با شرکت شهرک‌های صنعتی و همچنین جهاددانشگاهی انجام داده‌ایم و امیدواریم با نهایی شدن این رایزنی‌ها شاهد راه اندازی این مرکز در آینده نزدیک باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه بیان داشت: قرار است در این مرکز به واحد‌های تولیدی و صنعتی که ظرفیت صادرات دارند، اما تا نون صادراتی نداشته‌اند کمک شود تا بتوانند محصولات خود را به کشور‌های دیگر ارسال کنند.

این مسئول تصریح کرد: برای این منظور چندین نفر از کارشناسان این واحد‌ها و همچنین تعدادی از بهترین منتور‌های کشور در این مرکز مستقر خواهند شد و به واحد‌های تولیدی و صنعتی ارائه خدمات و مشاوره می‌دهند تا بتواند کالا‌های تولیدی خود را صادراتی کنند.

کاشفی تاکید کرد: در این مرکز خدماتی در زمینه ارزیابی نوع محصولات، ظرفیت صادراتی واحدها، شیوه بسته‌بندی، مشاوره برای بازاریابی، کمک برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و... انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر سال ۸ تا ۱۰ مورد از واحد‌های صنعتی استان صادراتی شود، یادآوری کرد: این امر به افزایش و تنوع صادرات استان کرمانشاه کمک خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه معتقد است، واحد‌های تولیدی که بتوانند محصولاتشان را صادر کنند هم افزایش ظرفیت تولید خواهند داشت و هم اشتغال‌زایی بیشتری به همراه دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار