معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۷ هزار زائر اربعین مورد خدمات‎درمانی در ایام اربعین قرار گرفتند.
کد خبر: ۷۹۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 21 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم، بهمن روشنی با بیان اینکه تلاش مستمر حوزه درمان در ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی همچنان ادامه دارد اظهار داشت: بیمارستان قصرشیرین، سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، بیمارستان صحرایی ارتش در آماده‌باش کامل برای خدمات‎رسانی به زوار اربعین هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام تخصص‎های اصلی همچون جراحی، بیهوشی، داخلی، زنان، اطفال و اورتوپد در بیمارستان قصرشیرین به زائران اربعین خدمت‎دهی می‎کنند عنوان کرد: از آغاز سفر اربعین تا کنون به ۷۰۰۰ زائر اربعین خدمات درمانی ارائه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه ۶۸۱ مورد بستری اورژانس، ۸۳ مورد بستری در بخش، ۳۰ مورد به بیمارستان‌های مرکز استان برای بستری اعزام شدند خاطرنشان کرد: ۶۵۲ مورد به دلیل تنفسی، ۱۱۷ مورد به دلیل بیماری قلبی، ۳۵۳ مورد مسمومیت و ۴۲۳ مورد تصادفی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان پیاده‌روی و بازگشت کامل زائران، ارائه خدمات درمانی در مسیر پیاده روی اربعین ادامه خواهد داشت عنوان کرد: تمام تلاش خود را مبنی بر ارائه خدمت به زائران اربعین در کنار همکاران دیگر در بخش‌های مختلف انجام خواهیم داد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار