مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: حضور مادران در انجمن اولیا و مربیان بسیار پررنگ‌تر است این نشان دهنده ارتباط نزدیک‌تر فرزندان با مادران است.
کد خبر: ۷۹۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 22 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، همایش استانی بزرگداشت هفته اولیا و مربیان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیران نواحی آموزش و پرورش، معاونت پیشگیری از جرم دادگستری، نمایندگان پلیس راه و راهور مدرسان خانواده آموزش و پرورش پیمانکاران سرویس‌های مدارس و اولیا دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه فرهنگ در سالن شهید بهشتی با شعار «مشارکت در مدرسه حق والدین است» برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک از حضور مدعوین ذی‌ربط و اولیا دانش‌آموزان، اظهار داشت: خداوند وقتی انسان را خلق کرد، او را برتر از سایر موجودات قرار داد و ارشد مخلوقات نامید.

مجید یزدان‌پناه افزود: انسان وقتی کامل شد که به زندگی اجتماعی روی آورد و تا آن زمان تاثیر فکر‌های اجتماعی را نمی‌دانست، تا جایی که امروز بدون همدیگر نمی‌توان زندگی کرد، همفکری‌ها می‌تواند همه را یاری کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بیشترین ارتباط را با خانواده‌ها دارد، گفت: استان کرمانشاه در سال گذشته به عنوان استان برتر در ارتباط با اولیا و مربیان معرفی شد که حاصل همکاری خوب والدین، پلیس راهور، سرویس‌های مدارس و ... است.

یزدان‌پناه تاکید کرد: نقش پدر و مادر در انجمن اولیا و مربیان بسیار تاثیرگذار است، اما حضور مادران در این جلسات بسیار پررنگ‌تر است، بهتر است پدران هم برای آگاهی از وضعیت فرزندان خود وقت بگذارند، این نشان دهنده ارتباط نزدیک‌تر فرزندان با مادران است.

وی متولی مدرسه را اولیای دانش‌آموزان دانست و افزود: بدون، ولی دانش‌آموزان مشکلات مدرسه حل نمی‌شود، فاصله بین خانواده‌ها باید کم و کمتر شود، این سند بنیادی ما است که مقام معظم رهبری هم روی آن خیلی تاکید کرده است.

یزدان‌پناه با اشاره به استفاده دانش‌آموزان از برنامه‌های فضای مجازی، خاطرنشان کرد: فرزندان امروز بیشتر از گذشته نیاز به توجه خانواده‌ها و آموزش و پرورش دارند.

علی‌رضا فرهنگیان، مدیر آموزش وپرورش ناحیه سه کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم، ضمن تبریک هفته اولیا و مربیان و خیرمقدم به مدعوین، اظهار داشت: ناحیه سه آموزش و پرورش کرمانشاه بزرگترین مجموعه دانش‌آموزی را در خود جای داده است.

فرهنگیان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۹۰ سرویس خدمات در آموزش و پرورش ناحیه سه داشته‌ایم، افزود: سال گذشته خیرین، ۹۰ مدرسه روستایی در زمینه آموزش و پرورش را یاری کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار