محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با مساعدت ۵۰۰ میلیون ریالی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند.
کد خبر: ۸۰۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 17 December 2019

حجت الاسلام محمد صالحی  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در مرحله دوم کمک به آزادسازی زندانیان، ظهر روز یکشنبه تعداد ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال توسط اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه به کانون گرم خانواده بازگشتند.


وی در ادامه بیان داشت: در دومین مرحله از آزادسازی زندانیان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جهت آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد از محل موقوفه حاج محمد تقی  اصفهانی، موقوفات مرتبط و کمک های خیرین اختصاص داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرهنگ وقف تاکید کرد: نهادینه شدن فرهنگ وقف از اهداف اصلی سازمان امور اوقاف و امور خیریه است که با ترویج و توسعه فرهنگ وقف، آشنایی شهروندان از این امر به سطح مطلوبی می رسد و سبب ثبت موقوفات جدید در جامعه می شود و این امر سبب کمک بیشتر اداره کل اوقاف و امور خیریه به مشمولان جامعه می شود که یک نمونه از آن کمک به آزاد کردن زندانیان جرایم غیر عمد است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار