امید قادری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تصویب اجرای ۴ طرح سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گامی بلند در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است.
کد خبر: ۸۰۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 18 December 2019

امید قادری در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه اظهار کرد: اجرای طرح‌ های سرمایه‌گذاری در استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی و گردشگری یک اولویت ضروری و مهم بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته است.

وی خاطر نشان کرد: از تعداد ۸ طرح بررسی شده در اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ۴ طرح سرمایه‌گذاری در شهرستان های روانسر و جوانرود به تصویب رسید که این طرح ها موجب اشتغال زایی ۵۹ نفر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: بی‌شک اجرای این طرح‌ها می‌تواند در حل معضل بیکاری نقش مهمی ایفا کند که در این زمینه با جلب حمایت بخش خصوصی اقدامات بسیار قابل توجهی انجام یافته است.

قادری با اشاره به این که کرمانشاه آماده حمایت از بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های گردشگری است افزود: اجرای این طرح‌ها در کم‌ترین زمان ممکن مهم‌ترین اولویت ما است و به عنوان یکی از محوری‌ترین هدف های این مجموعه به دنبال توسعه گردشگری در استان هستیم تا بتوانیم گردشگری را از رکود خارج کنیم.

وی ابذاز داشت: باید از ظرفیت‌های استان برای جلب حداکثری گردشگران استفاده شود که این مسئله معرفی جاذبه‌های گردشگری را می‌طلبد تا بتوانیم به این شکل شکوفایی و رشد گردشگری را شاهد باشیم و رکود حاکم بر گردشگری را از بین ببریم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در پایان گفت: جذب گردشگران داخلی و خارجی در طی چندین سال گذشته توانسته رشد قابل توجهی در انتخاب مقصد مجدد گردشگران به این استان باشد که به همین دلیل می‌توان با جدیت گفت که در صورت اهمیت به این مسئله رشد و شکوفایی استان در حوزه گردشگری جزء اولویت‌دارترین پروژه‌های استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار