حمیدرضا ناهیدی‌فرد اشاره‌ای به افزایش فرهنگ مطالعه داشت و اشاره کرد: کتابخوانی باید بخشی از نظام آموزش کشور باشد و همه دستگاه‌های فرهنگی در مسیر توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۸۰۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 24 December 2019
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان همدان گفت: در سال جاری ۱۲ کانون فرهنگی ـ. هنری مساجد شهرستان ملایر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان تجهیز می‌شوند.

به گزارش ایکنا، ناهیدی‌فرد گفت: اهدای تجهیزات، از اقداماتی که هر ساله این مجموعه به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان انجام می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: از همین رو در سال جاری ۱۲ باب کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان ملایر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان تجهیز می‌شوند.

ناهیدی‌فرد ابراز کرد: این تجهیزات شامل قفسه کتاب، میز و صندلی خریداری شده است که در اختیار کانون‌های مساجد شهرستان ملایر قرار خواهد گرفت.

وی اشاره‌ای به افزایش فرهنگ مطالعه داشت و اشاره کرد: کتابخوانی باید بخشی از نظام آموزش کشور باشد و همه دستگاه‌های فرهنگی در مسیر توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یکی از ابزار‌های مهم در جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه را داشتن دانش، بینش و فرهنگ عنوان کرد و گفت: یکی از عمده روش‌های افزایش دانش و فرهنگ مردم جوامع نیز مطالعه و کتاب‌خوانی است.

ناهیدی‌فرد با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری که فعالیت بیشتری داشته باشند از اعتبارات دیگری نیز بهره‌مند خواهند شد، افزود: ثبت اطلاعات کانون‌ها در سایت بچه‌های مسجد توسط مدیران کانون‌های مساجد در استان با جدیت در حال انجام است.

وی به اجرای طرح ملی «فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)» اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور آموزش ثبت اطلاعات و آمار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه بچه‌های مسجد در حال اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار