معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز خلاقیت در این استان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 29 December 2019

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،هدایت حاتمی با تاکید بر اینکه امسال باید در بحث سرمایه گذاری جدی باشیم، اظهار داشت: بر این اساس یکی از موضوعات مهم این است که ساختار سرمایه گذاری را در استان سامان دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: سال گذشته در راستای سرمایه‌گذاری یک همایش و امسال نیز تاکنون دو همایش سرمایه‌گذاری تخصصی را برگزار کردیم که یکی از آنها در حوزه مدیریت شهری بود.

حاتمی تصریح کرد: همین پروژه ضایعات بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است و ساخت، بهره برداری و نقدینگی آن جنب و جوش بالایی را به دنبال دارد که هم سبب نظم‌دهی و مدیریت شهری می‌شود و هم سرمایه گذاری را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: در استان در زمینه حمل و نقل و بحث مجتمع‌های خدمات رفاهی به شدت نیاز به سرمایه‌گذار داریم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: همچنین در حوزه کشاورزی، صنعت، زیرساخت‌های خدمات تجاری، نیرو و گردشگری که استعداد و پتانسیل بالایی داریم، نیاز مبرم به سرمایه‌گذار داریم.

حاتمی خاطر نشان کرد: البته در ۴ حوزه نیاز به برگزاری همایش تخصصی و تشکیل ساختار داریم که باید ساختار حمایت از سرمایه‌گذار در این دستگاه‌ها شکل گیرد، لذا استدعا دارم در ستاد اقتصاد مقاومتی تصویب شود که مدیران دستگاه‌های حمل و نقل، کشاورزی، صنعت و معدن و زیرساختهای خدمات تجاری و گردشگری این همایش‌ها را برگزار کنند.

وی از راه‌اندازی مرکز خلاقیت در کرمانشاه همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این موضوع مهمی است که می‌تواند بر توسعه صنایع دستی بسیار تأثیر گذار باشد.

این مسئول اظهار داشت: سال گذشته از محل فنی و اعتباری ۳ مرکز فروش راه اندازی کردیم و امسال نیز ۳ مرکز دیگر در اسلام آباد، ماهیدشت و هرسین به این تعداد اضافه خواهد شد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار