مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت 116 طرح برقرسانی در نقاط مختلف این استان بهره برداری می شود.
کد خبر: ۸۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 25 August 2015
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت 116 طرح برقرسانی در نقاط مختلف این استان بهره برداری می شود.

به گزارش ایرنا؛روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان حاجی رضا تیموری افزود: برای اجرای این تعداد طرح 137 میلیارد و 835 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد هفت طرح با اعتبار سه میلیارد و 890 میلیون ریال در فامنین، 11 طرح با اعتبار 13 میلیارد ریال در بهار، هفت طرح با اعتبار 14 میلیارد و 246 میلیون ریال در رزن و 13 طرح با اعتبار 20 میلیارد و 498 میلیون ریال در شهرستان کبودراهنگ به بهره برداری می رسد.

تیموری با اشاره به افتتاح شش طرح با هزینه کرد هفت میلیارد و 668 میلیون ریال در اسدآباد، افزود: 25 طرح با اعتبار 22 میلیارد و 18 میلیون ریال در ملایر، 9 طرح با اعتبار 12 میلیارد و 830 میلیون ریال در نهاوند و شش طرح با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در تویسرکان در هفته دولت افتتاح می شود.

وی یادآور شد: همچنین 12 طرح با 20 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز در امور یک همدان و 20 طرح با اعتبار 17 میلیارد و 485 میلیون ریال در امور دو برق شهرستان همدان بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: طرحهای آماده افتتاح در هفته دولت امسال شامل کاهش تلفات، رفع ضعف ولتاژ، روشنایی معابر، تامین برق متقاضیان جدید، اصلاح و بهینه شبکه فرسوده و تعویض شبکه سیمی با کابل خود نگهدار، احداث شبکه، نصب ترانسفورماتور، پست و انشعابات و برقرسانی می شود.

تیموری از آغاز عملیات اجرایی 32 طرح برقرسانی با اعتبار 42 میلیارد و 65 میلیون ریال در هفته دولت در همدان خبر داد و گفت: این طرحها شامل تعداد 14 طرح با اعتبار 20 میلیارد و 600 میلیون ریال در امور یک برق همدان، 9 طرح با اعتبار 15 میلیارد و 250 میلیون ریال در نهاوند، پنج طرح با اعتبار چهار میلیارد و 565 میلیون ریال در کبودراهنگ و چهار طرح با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون ریال در فامنین است.

وی افزود: مجموع طرح های آماده کلنگ زنی نیز شامل احداث پنج هزار و 280 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب 13 دستگاه ترانسفورماتور در راستای برقرسانی، رفع ضعف ولتاژ و تعدیل بار است.

وی گفت: برقرسانی به چاههای آب کشاورزی با احداث 20 دستگاه پست هوایی و احداث 9 هزار و 200 متر شبکه فشار متوسط در استان همدان نیز از دیگر طرح های آماده کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اضافه کرد: برقرسانی به متقاضیان جدید روستایی و شهری با احداث 18 هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی، اصلاح و تبدیل 53 هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض 10 دستگاه تابلو پست هوایی، نصب 9 دستگاه سکسیونر هوایی و ورود و خروج پست ها و رینگ فیدرها به طول 800 متر و احداث 16 اصله نیز از جمله طرح هایی است که در هفته دولت کلنگ زنی می شود.

تیموری با اشاره به پروژه های در دست اجرای برق منطقه ای باختر گفت: چهار طرح شامل احداث خط و پست اسدآباد 2، عبدالرحیم، قوش تپه و صنایع غذایی بهار با اعتبار 325 میلیارد ریال در دست اجرا است که در دولت یازدهم به بهره برداری می رسد.

وی افزود: اجرای این مهم با همت همکاران صنعت برق، در راستای رفع ضعف ولتاژهای احتمالی، کاهش تلفات، کنترل پیک بار و پایداری شبکه در منطقه صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری نیز دو طرح شامل انتقال پسآب تصفیه خانه همدان به نیروگاه و تبدیل برج تر به خشک فاز اول نیروگاه شهید مفتح از طرح های برق باختر با اعتباری افزون بر یک هزار و 270 میلیارد ریال با حضور رییس جمهور و وزیر نیرو در سفر دولت تدبیر و امید به استان افتتاح می شود.

670 هزار مشترک برق در استان همدان وجود دارد و 100 درصد جمعیت شهری و روستایی در استان همدان از نعمت برق و روشنایی برخوردار هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار