مدیرعامل شرکت‌ گاز ایلام گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم، انجام تمام خدمات مرتبط با مشترکان این شرکت از طریق میز الکترونیک فراهم است و نیازی به مراجعه حضوری مشترکان نیست.
کد خبر: ۸۲۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 29 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی اظهار داشت : در جهت کنترل و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و کاهش تردد و مراجعات مردمی به ادارات گاز شهرستان ها، انجام کلیه امورات عادی بصورت غیرحضوری (تلفنی–سامانه ارتباط با مشتریان CRM) صورت می پذیرد.

وی افزود: مشترکان این شرکت امورات مرتبط با مشترکین و انشعاب خود را از طرق سامانه اینترنتی ارتباط جامع با مشتریان شرکت گاز ایلام به ادرس http://crm.nigc-ilam.ir جهت هرگونه انتقاد، شکایت، دریافت و مشاهده قبض، پرداخت آنلاین قبض، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفی کنتور و ... پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت‌گاز ایلام یاداور شد: همشهریان همچنین می توانند امورات خود را از طریق اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان قابل دانلود از آدرس http://crm.nigc-ilam.ir، تلفن گویای ۲۴ ساعته ۳۸۸۸ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۱۹۴ دنبال کنند.

شمس اللهی گفت: شماره تلفن های امور مشترکین اداره گاز شهرستان ایلام در ساعات اداری ۳۳۳۷۱۰۴۸ امور مشترکین. ۳۳۳۷۱۰۵۰ میز خدمت، ۳۳۳۷۱۰۵۱ اشتراک پذیری، ۳۳۳۷۱۰۵۶ وصول مطالبات پیگیری کنند.

به‌ گفته وی شماره تلفن های امور مشترکین در اداره گاز سایر شهرستان ها از مرکز ۱۱۸ مخابرات شهرستان قابل دریافت است

شمس اللهی ادامه داد: شماره تلفن ۱۹۴ امداد و تعمیرات گاز در کلیه شهرستان ها نیز بصورت ۲۴ ساعته جهت موارد اضطراری در دسترس مشترکین گرامی می باشد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت و نتایج حاصل از بیماران مشکوک به تست ابتلا به کرونا و نتیجه مثبت ازمایش یک بیمار به این ویروس، استان ایلام به جمع استان های آلوده به این ویروس پیوست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار