فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی و مسئول کمیته بهداشت روانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان کرمانشاه گفت: کسب دانش و مهارت در مدیریت استرس ناشی از بیماری کرونا بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۳۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 14 March 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، کشور ما و استان کرمانشاه در روزهای اخیر شاهد نگرانی و درگیری مردم هستیم، به طوری که برخی افراد دچار شرایط بحرانی شده و در حال حاضر با حجم گسترده ای از نگرانی، ترس و اظطراب ناشی از این بیماری رو به رو هستند. 

وی افزود: در کنار اهمیت دانش و آگاهی در خصوص علائم، مراقبت جسمی و پیشگیری از ابتلا و شیوع بیشتر این بیماری، کسب دانش لازم و آموزش مهارت های مرتبط با مدیریت اظطراب و نگرانی های مربوط با این بیماری، اهمیت بسیار بالایی دارد.

مسئول کمیته بهداشت روانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان کرمانشاه تصریح کرد: استرس یکی از تبعات مهم و قابل توجه ناشی از انتشار ویروس کرونا در شرایط کنونی کشور است که یکی از مولفه های بسیار مهم و تاثیر گذار در شرایط بحرانی، مدیریت استرس در سطح جامعه است.

رضوان مدنی تاکید کرد: مدیریت این‌ استرس ها زمینه بازگشت آرامش روانی به جامعه و افزایش سطح ایمنی بدن می باشد، بنابراین همشهریان عزیز در صورت داشتن استرس واظطراب ناشی از ویروس کرونا با سامانه 1480، صدای مشاور اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه تماس بگیرند امیدوارم همه همشهریان در منزل خود و در کنار خانواده شان به سلامتی و خوشی زندگی کنند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار