فرماندار شیراز،گفت: در حال حاضر کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم، بیش از نیاز شهروندان شیرازی در انبارها ذخیره سازی شده، احتمال کمبود این اقلام در شرایط شیوع بیماری کرونا وجود ندارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.
کد خبر: ۸۳۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 16 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدرضا امیری، افزود: انتظار این است که شهروندان شیرازی از ازدحام در مراکز فروش و فروشگاه‌های این شهر خودداری کنند زیرا این فروشگاه‌ها در ایام پیش رو و نوروز باز بوده و نسبت به تامین مایحتاج عمومی مردم اقدام خواهند کرد و خدمات رسانی به مردم در شرایط کنونی هرگز مختل نخواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در شیراز به درخواست صاحبان این مشاغل، اظهار داشت: در روزهای پیش رو و ایام نوروز، کشیک واحدهای صنفی پیش‌بینی شده و اتحادیه‌های مربوطه نیز این کشیک‌ها را برای ارایه خدمات به مردم به ویژه واحدهای مربوط به خرید و فروش مایحتاج عمومی، تعمیرات و .... برنامه‌ریزی کرده‌اند و فهرست این واحدها از طریق اتحادیه‌های ذی‌ربط به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

اقدامات خودسرانه ممنوع

فرماندار شهرستان شیراز همچنین در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد: اقدامات خودسرانه بعضی افراد برای تعطیلی برخی مناطق بدون هماهنگی با دستگاه‌های متولی، خلاف قانون است و پیگرد قانونی دارد و بی شک با این اشخاص برخورد جدی صورت می‌گیرد.

امیری ادامه داد اینکه برخی افراد به صورت خودسر از تردد بعضی خودروها در سطح شهر جلوگیری کنند، خلاف قانون بوده و جرم محسوب می‌شود.

وی در مورد این موضوع که برخی از افراد از طریق فضای مجازی اعلام می‌کنند که اقدام به کنترل ورودی و خروجی شهرها و یا محله‌ها خواهند کرد، گفت: با تعرض‌کنندگان به خودروهایی که در حال تردد در سطح شهر هستند و همچنین اقداماتی از این دست، به جد برخورد خواهد شد.

امیری اضافه کرد: هرگونه کنترل خودسرانه در مسیرهای ورود و خروجی این شهرستان از جمله شهر جدید صدرا خلاف مقررات است و اینگونه افراد شناسایی شده و از طریق مراجع انتظامی و قضایی با آنها برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان شیراز همچنین بیان داشت: بدون تردید دستگاه‌های متولی برابر با مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اقدامات مورد نیاز را انجام خواهند داد و مردم و شهروندان نیز باید برای شکست این ویروس، همکاری لازم را با نهادهای دولتی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار