رامین پهلوانی در گفتگو با تابناک:
رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا صنوف غیرضروری تا تاریخ بیستم فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل هستند.
کد خبر: ۸۳۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 05 April 2020
رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارداشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با این بیماری مصوب کرد که صنوف غیرضروری اقدام به تعطیلی واحدهای خود نمایند. در همین راستا برخی از صنوف واحدهای خود را تعطیل نکردند که با بازرسی های انجام شده این واحدها نیز مبادرت به تعطیلی واحدهای صنفی خود نمودند.

وی در ادامه بیان داشت: این نظارت ها از تاریخ بیست و چهارم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. در بازرسی هایی که روز گذشته از واحدهای صنفی محدوده چهارراه مدرس تا میدان فردوسی صورت گرفت به صاحبان واحدهای صنفی غیر ضرور که اقدام به باز کردن واحدهای خود نموده بودند تذکرات لازم ارائه شد و این واحدها نیز تعطیل شدند.

رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به عدم توجه برخی از واحدهای صنفی به دستورالعمل های ابلاغی تصریح داشت: برخی از بازارهای سطح شهر کرمانشاه به مانند بازار شهرک آبادانی و مسکن، بازار شهرک تعاون و بازار شهرک الهیه بارها مورد بازرسی قرار گرفته است و همچنان شاهد هستیم که برخی از صاحبان واحدهای صنفی این بازارها خود را ملزم به رعایت این قانون نمی دانند و با باز کردن واحدهای خود ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق بازرسی هایی که از واحدهای صنفی فروش گیاهان دارویی صورت گرفت مشاهده شد که برخی از این واحدها اقدام به فروش و عرضه شربت و قرص متادون و همچنین قرص ترامادول می کنند و با صورت جلسه شدن این موارد و تحویل آن به پلیس اماکن برای آن ها پرونده قضایی تشکیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار