فرماندار هرسین گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته در اثر بارش‌های سیل آسای اخیر به بخش زیرساخت‌ها، تاسیسات مسکونی، کشاورزی و دامداری این شهرستان ۸۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۸۳۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 11 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،امیر شاه آبادی اظهارداشت: طوفان و تگرگ ۲ روز گذشته به کشاورزان و تاسیسات زیربنایی شهرستان هرسین خسارات زیادی وارد کرد.

 
او گفت: براساس بررسی‌های کارشناسی تاکنون به بیش از یک هزار و ۸۷۳ هکتار از باغات، اراضی کشاورزی و گلخانه‌ها خسارت وارد شده است.
 
فرماندار هرسین افزود: همچنین تاکنون به تعداد ١٦ منزل مسکونی در شهر هرسین و هشت خانوار عشایری در شهر بیستون امدادرسانی صورت گرفته است.
 
شاه آبادی، میزان خسارت به تاسیسات خطوط برق حوزه شهر بیستون را ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهارداشت: میزان خسارت براساس نوع و میزان کشت و وضعیت استحکامات مسکونی و تاسیساتی بین ١٠ تا ٦٠ درصد ارزیابی شده است.
 
وی تصریح کرد: به مدیران دستگاه‌های متولی دستور لازم برای برآورد دقیق و اعلام به ادارات کل و سازمان‌های بالادستی صادر شده است.
 
فرماندار شهرستان هرسین در پایان از کلیه دستگاه‌های متولی از جمله بخشداری‌ها، دهیاران، هلال احمر، جهاد کشاورزی، اداره برق، شهرداری‌های هرسین و بیستون، بنیاد مسکن، امور آب و راهداری تقدیر کرد.

شهرستان هرسین با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار