ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان نداریم.
کد خبر: ۸۳۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 14 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هدایت حاتمی ، با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به اندازه کافی اقلام اساسی مورد نیاز مردم را در استان داریم و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد. حتی با وفور و افزایش تولید برخی از کالاها نیز مواجهیم که باعث شده قیمت آنها تا حدودی کاهش پیدا کند.

وی بیشترین کالای مورد نیاز مردم برای ایام ماه مبارک رمضان را اقلام پروتئینی خصوصا گوشت قرمز و مرغ دانست و افزود: در زمینه گوشت مرغ هیچ مشکلی نداریم و وضعیت تولید دام سبک استان نیز مناسب است و تمهیدات لازم نیز برای تامین دام سنگین مورد نیاز استان اندیشیده شده تا با کمبود و افزایش قیمت مواجه نشویم.

حاتمی به مردم اطمینان دارد از نظر تامین سایر کالاها مانند برنج و روغن نیز مشکلی وجود ندارد.

وی از افزایش مصرف شکر و خرما در ایام ماه رمضان هم یاد کرد و افزود: برای تامین این دو قلم کالا نیز تدابیری اندیشیده شده که به شیوه مناسب و بیشتر از قبل در شبکه توزیع، عرضه شود.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه،همه کالاها آنقدر در بازار وجود دارد که نیازی به عرضه کالاها به شیوه تنظیم بازار و نگرانی بابت ایجاد ازدحام مردم وجود ندارد.

حاتمی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم کمترین مداخله را در بازار و قیمت‌ها داشته باشیم تا بازار بتواند راه خود را برود و به تعادل برسد.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، نظارت بر رعایت موازین بهداشتی در تهیه برخی از مواد غذایی ماه رمضان از جمله حلیم، زولبیا و بامیه و... نیز بیشتر خواهد شد تا مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار