دکتر محمد خیراندیش با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم به تماس از سامانه ۴۰۳۰ پاسخ دهند، گفت: همکاران ما از طریق این سامانه مشاوره‌های لازم را در اختیار عموم مردم قرار داده و موارد ضروری و نیاز به پیگیری را به مراتب بالاتر ارجاع می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹ 15 April 2020
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: از روز شنبه مرحله دوم غربالگری کرونا ویروس برای مردم همدان شروع شده است.

به گزارش تسنیم، دکتر خیراندیش با بیان اینکه مرحله نخست غربالگری کرونا با موفقیت و پوشش بسیار بالایی در شهرستان همدان انجام شد، اظهار داشت: مرحله دوم این طرح نیز با هدف قطع زنجیره ابتلا و پیشگیری از شروع کانون‌های جدید این بیماری اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه به دنبال بیماریابی هدفمند هستیم، ابراز کرد: همکاران ما از طریق سامانه ۴۰۳۰ با گروه‌های حساس و پرخطر و تمامی افراد دارای پرونده الکترونیکی سلامت در شهر‌ها و روستا‌ها تماس گرفته و وضعیت سلامتی آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با تاکید بر اینکه بیماران مبتلا به کرونا که از بیمارستان ترخیص شدند و مبتلایانی که در قرنطینه خانگی هستند همگی تحت کنترل و مراقبت نیرو‌های بهداشتی هستند، گفت: تمامی دستورات و توصیه‌های بهداشتی و ایمنی برای پیشگیری از ابتلای اطرافیان و خانواده این نوع بیماران به آن‌ها رائه می‌شود.

خیراندیش با بیان اینکه برخی از مردم در سامانه خوداظهاری سلامت وضعیت خود را ثبت می‌کنند، تصریح کرد: همکاران ما به صورت روزانه سامانه را رصد کرده و بر اساس اولویت نیاز‌های فوری، به موارد رسیدگی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم به تماس از سامانه ۴۰۳۰ پاسخ دهند، اظهار داشت: همکاران ما از طریق این سامانه مشاوره‌های لازم را در اختیار عموم مردم قرار داده و موارد ضروری و نیاز به پیگیری را به مراتب بالاتر ارجاع می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه مرحله نخست غربالگری با پوشش جمعیتی بسیار بالا و تا مرز صد درصد اجرا شد، گفت: مرحله دوم نیز با همان قدرت و شتاب ادامه پیدا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار