معاون سیاسی استانداری مرکزی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:ارتش جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تاکنون در هر شرایطی پشتیبان مردم ونظام بوده است.
کد خبر: ۸۳۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 17 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهروز اکرمی در مراسم گرامیداشت روز ارتش در اراک با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد خدمت بی‌منت و دفاع همه‌جانبه از منافع ملی است و از هیچ تلاشی برای اعتلای نظام اسلامی دریغ نکرده است افزود: ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی در خنثی سازی توطئه‌های مختلف ضدانقلاب در اوایل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی رشادت‌های بسیاری از خود به یادگار گذاشتند و با تقدیم ۴۸ هزار شهید والامقام همواره بر تارک این مرز و بوم می‌درخشد.
اکرمی اضافه کرد: فلسفه وجودی ارتش خدمت صادقانه است زیرا بعد از جنگ تحمیلی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح خدمت به ملت را سرلوحه امور خود قرار داد و صحنه کمک به مناطق سیل و زلزله‌زده اقدامات موثری انجام داده است.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در جریان شیوع ویروس کرونا هم با تمام تجهیزات پزشکی، بهداشتی و کادر درمانی خود به میدان آمد افزود: ارتش با پشتیبانی از وزارت بهداشت نقش موثری در جلوگیری از گسترش این ویروس ایفا کرد.
وی با بیان اینکه رفتار اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آحاد مردم ایران با شیوع ویروس کرونا تغییرات چشمگیری پیدا کرده است یادآورشد: ارتش همیشه قهرمان زحمات بسیاری برای کنترل و بازگرداندن شرایط عادی به کشور متحمل شده است.
۲۹ فروردین از سوی امام خمینی(ره) با عنوان روز ارتش نام‌گذاری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار