محسن جهانشیر بابیان اینکه از بخش خصوصی در ورزش حمایت می‌کنیم، گفت: ادامه بخشودگی در موضوع اجاره‌بهای بیش از ۳۰۰ اماکن ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا در روز‌های آینده دارد.
کد خبر: ۸۴۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 19 April 2020
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اجاره‌بهای اسفند و فروردین اماکن ورزشی واگذاری شده به بخش خصوصی در استان همدان بخشیده شد.

به گزارش مهر، جهانشیر با تأکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی برای مهار هرچه زودتر بیماری کرونا، گفت: استان همدان دارای بیش از ۶۰۰ باشگاه و مجموعه ورزشی خصوصی و دولتی است که به‌واسطه شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه برابر تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسته‌شده و هیچ‌گونه فعالیتی ندارند.

وی گفت: به دستور وزیر ورزش و جوانان، با توجه به تعطیلی اماکن و فضا‌های ورزشی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اجاره‌بهای اماکن دولتی واگذارشده به بخش خصوصی در ماه‌های اسفند و فروردین به‌طور کامل بخشیده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه از بخش خصوصی در ورزش حمایت می‌کنیم، گفت: ادامه بخشودگی در موضوع اجاره‌بهای بیش از ۳۰۰ اماکن ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بستگی به وضعیت کنترل بیماری کرونا در روز‌های آینده دارد.

وی با اشاره به اینکه به سبب تعطیلی اماکن ورزشی در کشور حدود ۶ هزار میلیارد تومان به ورزش و جوانان خسارت واردشده است، گفت: استان همدان نیز در این زمینه مستثنا نیست لذا با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت و همراهی دولت امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر ویروس کرونا را شکست دهیم و آثار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی متأثر از این ویروس را در کشور و استان همدان کاهش دهیم.

جهانشیر ضمن تقدیر از همکاری مدیران سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی در خصوص اجرای متعهدانه مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی باشگاه‌ها ورزشی، گفت: بنا بر اعلام ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تعطیلی اماکن ورزشی استان همدان تا ۱۵ اردیبهشت و تمام فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه تعطیل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار