رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري سه نفر از اعضاي يک باند سرقت به عنف تحت پوشش مامور در سطح شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 27 August 2015

كيف قاپان حرفه اي درايستگاه آخر

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از شناسائي و دستگيري 3 نفر كيف قاپ حرفه اي طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "شعبان ترك نيا" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع دو مرحله كيف قاپي توسط افرادي در شهر ملاير ، رسيدگي به اين موضوع به طور جدي در دستور كار پليس ملاير قرار گرفت .

اين مقام مسئول در ادامه افزود: با انجام كار اطلاعاتي دقيق و بكارگيري شگردهاي خاص پليسي، يکي از كيف قاپان حرفه اي شناسائي و در يك عمليات ضربتي دستگير شد كه در تحقيقات فني و تخصصي به چند فقره کيف قاپي در سطح شهر ملاير و با همدستي دو نفر ديگر اعتراف کرد.

سرهنگ ترك نيا اظهار داشت:در ادامه پيگيري اين پرونده، تعداد دو نفر از همدستان فرد كيف قاپ نيز شناسائي و دستگير شدند و ضمن تشكيل پرونده ي قضائي مراتب تحت پيگرد قانوني قرار گرفت.


حضور فرمانده انتظامي استان همدان در سامانه 197

فرمانده انتظامي استان همدان به همراه جمعي از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني به صورت حضوري و تلفني با مردم گفت و گو و به مشكلات آنان رسيدگي مي‌كند.

در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس روز دوشنبه 2 شهريور ماه، فرمانده انتظامي استان همدان به همراه رؤساي پليسراهور استان، فرماندهي انتظامي شهرستان همدان ، معاونت وظيفه عمومي ومديريت گزينش و استخدام انتظامي استان در دفتر نظارت همگاني 197 حضور به هم مي‌رسانند.

گفتني است، اين جلسه از ساعت 10 صبح در محل دفتر نظارت همگاني واقع در خيابان شريعتي - چهار راه كبابيان - پلاك 56 برگزار مي شود و تا ساعت 12 ظهر همان روز ادامه دارد.

يادآوري مي شود، شهروندان مي‌توانند با مراجعه حضوري به آدرس فوق و تماس تلفني با شماره تلفن 197 مشكلات خود را با مسئولان مربوطه در ميان گذاشته و پاسخ لازم را دريافت كنند.


دستگيري 34 متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از دستگيري 34 متهم در نتيجه اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در طول هفته گذشته، در سطح اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در تاييد خبر خود بيان داشت : در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي بويژه طرح منطقه اي که با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام شد، انتظامي شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود، در سطح نقاط آلوده شهرستان اقدام به اجراي طرح هاي مربوطه نمود که به توفيقات وکشفيات چشمگيري دست يافت.

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر، دستگيري معتادين تابلو و خرده فروش وسارق وافرادجلبي وهمچنين توقيف خودروها و موتور سيکلت سواران مزاحم و متخلف درنتيجه اجراي اينگونه طرح ها خبرداد.

فرماندهي انتظامي شهرستان ادامه داد : علاوه بر جمع آوري مقدار قابل توجهي اقلام ضدفرهنگي وممنوعه وکشف 2دستگاه موتورسيکلت سرقتي و مقدار2518گرم انواع موادمخدر ،تعداد 5 نفرسارق ،8نفر معتادوخرده فروش موادمخدر،8نفرجلبي و13 نفر در حوزه هاي ساير جرائم دستگيرشدند، همچنين تعداد 26 دستگاه خودرو و 59دستگاه موتور سيکلت مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ نيز منتقل شدند .

اين مقام انتظامي در خاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس ، خواستار استمرار آن در ايجاد امنيت پايدار درسطح شهرستان شد .


سارقان مامورنما در همدان دستگير شدند

رئيس پليس آگاهي استان همدان از دستگيري سه نفر از اعضاي يک باند سرقت به عنف تحت پوشش مامور در سطح شهر همدان خبر داد.

"رضا زارعي"گفت: چندي پيش ماموران پليس آگاهي در جريان يک فقره سرقت از شرکت داروپخش همدان قرار گرفتند که در ادامه تحقيقات کارآگاهان پليس آگاهي همدان اين باند سرقتتحت پوشش مامور شناسايي ودر نهايت سه نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند.

وي افزود: در پي دستگيري اين افراد و اعتراف آنان به سرقت با همدستي افرادي ديگر، تحقيقات جهت دستگيري ساير اعضاي باند كه به خارج از استان همدان و محل هاي نامعلوم متواري شده بودند در دستور كار پليس آگاهي همدان قرار گرفت.

اين مقام انتظامياظهار کرد: ماموران عمليات ويژه اين پليس با استفاده از اقدامات اطلاعاتي و فني با همكاري اداره اطلاعات جنايي متهمان متواري را به صورت مستمرتحت نظر داشتندتا اين كه پس از محرز شدن حضور متهمان در همدان و منزلشان طي يك عمليات منسجم سه نفر ديگر از سارقان كه هر سه نفر آن ها داراي سوابق كيفريبودند را دستگير و به اداره پليس آگاهي منتقل کردند.

زارعي با اشاره به اينکه اعضاي اين باند مقادير قابل توجهي دارو به ارزش ششميليارد ريال از شركت دارو پخش همدان سرقت کرده بودند، گفت:متهمان در ابتداي دستگيري منکر هرگونه سرقتي شدند اما با ارائه دلايل و مدارك و مستندات و با استفاده از بازجويي هاي فني به عمل آمده به ناچار لب به اعتراف گشودند.

رئيس پليس آگاهي استان همدان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انجام تحقيقات و تاييد محل سرقت به دادسرا معرفي شدند و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

اجرای طرح منطقه اي پليس اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از کشف موادمخدر و دستگيري فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در نتيجه اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده حاشيه اين شهرخبر داد.

سرهنگ" داود علي بخشي" در تشريح اين خبر اظهارداشت : به منظور افزايش احساس امنيت عمومي شهروندان و مبارزه با فروشندگان و توزيع کنندگان موادمخدر در نقاط حاشيه شهر اسدآباد، با بکارگيري امکانات موجود و استفاده از کار کارشناسانه، پليس اقدام به اجراي طرح منطقه اي کرد.

وي افزود: پليس مبارزه با موادمخدرطي2روز گذشته با همکاري عوامل پليس هاي تخصصي ويگان امداد و همچنين کلانتري11 در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي وپاکسازي نقاط آلوده حاشيه شهر،ضمن شناسايي وهماهنگي با مراجع قضايي و رعايت موازين شرعي دريک عمليات غافلگيرانه اقدام به ورود و بازرسي منزل کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: درنتيجه اجراي طرح و بازرسي از منزل ،مقدار312گرم ترياک،26گرم سوخته ترياک،59گرم شيره ترياک و يک عدد ترازوي مخصوص توزين موادمخدر کشف و 1نفرنيز در اين رابطه که توزيع کننده موادمخدربود دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سيرمراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

گفتني است، در طول اجراي طرح مذکور تعداد12نفرمعتادتابلو و متجاهر جمع آوري که با هماهنگي مراجع قضايي جهت ترک به اردوگاه هاي اجباري ترک اعتياد معرفي شدند.

سرهنگ علي بخشي در خاتمه خواستار مشارکت و همکاري بيشتر شهروندان با پليس در جهت ايجاد و تقويت امنيت جامعه شد و وجود موادمخدر را تهديدي براي شهروندان وامنيت عمومي جامعه دانست.

همکاري اطلاعاتي امنيتي پليس همدان منجر به کشف 100 کيلو ترياک شد

فرمانده انتظامي استان همدان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 100 کيلوگرم ترياک در استان البرز با همکاري اطلاعاتي و امنيتي کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد.

سردار "مهديان نسب" در تشريح اين خبر گفت: در پي تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان، يک باند قاچاق مواد مخدر شناسائي که با اشراف ايجاد شده بر روي شيوه و شگرد فعاليت باند موصوف مشخص شد اين باند اقدام به انتقال و دپو مواد مخدر از نوع ترياک در يکي از شهرستان هاي تابعه استان البرز نموده و سپس طي چند مرحله مواد مخدر را به استان همدان انتقال مي دهند.

وي افزود: شب گذشته به محض اطلاع از ورود يک محموله سنگين مواد مخدر به محل دپو سريعا" با هدايت اطلاعاتي و عملياتي دقيق پليس همدان ، پرسنل پليس مبارزه بامواد مخدر استان البرز به محل اعزام و تمام اعضاي باند 3 نفره دستگير و مقدار 100 کيلوگرم ماده مخدر ترياک و 2 دستگاه خودرو توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان همدان ضمن تشکر از اقدام به موقع و همکاري پل مبارزه با مواد مخدر استان البرز،تعاملات اطلاعاتي و عملياتي صورت گرفته انتظامي استان همدان را با ساير استان ها ناشي از دو رويکرد 1- تحقق شعار همدلي و هم زباني 2- مبارزه بي امان با پديده قاچاق مواد مخدر بويژه بخش سازمان يافتگي آن دانست که مصداق بارز اقتدار اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر مي باشد .


کشف دو دستگاه موتورسيکلت سرقتي درطرح منطقه اي کبودرآهنگ

فرمانده انتظامي شهرستان "کبودرآهنگ" همدان از دستگيري يک نفر سارق موتورسيکلت وکشف دو دستگاه موتورسيکلت سرقتي دراجراي طرح منطقه اي حوزه کلانتري 11 اين شهرستان خبر داد.

،سرهنگ قويمي درتشريح اين خبر گفت: روز گذشته طرح پاکسازي منطقه اي توسط عوامل انتظامي در حوزه استحفاظي کلانتري 11 شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي افزود: با تلاش عوامل دراين طرح يک نفر سارق موتورسيکلت دستگير و2 دستگاه موتورسيکلت سرقتي کشف شد.

سرهنگ قويمي دستگيري 3 نفر معتاد متجاهر و کشف مقاديري مواد مخدر،دستگيري يک نفر مشمول غايب وتوقيف 7 دستگاه موتورسيکلت را ازجمله اقدامات پرسنل انتظامي دراجراي اين طرح عنوان کرد.


توقيف 21 خودرو با خلافي بالاي 10 ميليون ريال در بهار

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از توقيف 21 دستگاه خودرو با خلافي بالاي 10 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جمشيد باقري" از اجراي چند طرح انضباط ترافيکي توسط پليس راهور شهرستان و توقيف 21 دستگاه انواع خودرو ، با خلافي بالاي 10 ميليون ريال خبر داد.

وي بيان داشت: پليس راهور اين شهرستان که از ابتداي سال 94شعار" ايمني و سلامت در سفر با رعايت انظباط ترافيکي" را سر لوحه اقدامات خود قرار داده در اجراي چند طرح نقطه اي و انضباط ترافيکي در 10روز گذشته موفق به توقيف خودر هاي مذکور شده و همچنين در اين طرح ها تعداد 117 دستگاه موتور سيکلت و 30 دستگاه خودرو متخلف توقيف و به پارکينگ دلالت داده شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به ساير دستاورد هاي اجراي طرح هاي انظباط ترافيکي در شهرستان بهار عنوان داشت:در اين راستا تعداد دو گواهينامه که نمرات منفي آنها به حداکثر نمرات منفي مشخص شده در قانون راهور رسيده بود اخذ و به مدت سه ماه مورد ضبط قرار گرفت.

سرهنگ باقري گفت: با توجه به رصد به عمل آمده از آمار مقايسه اي با مدت مشابه سال گذشته از افزايش تصادفات برخوردار نبوده ايم و اين نشان از پايبندي و احترام مردم شهرستان بهار به اجراي قوانين راهنمايي و رانندگي مي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در خاتمه با اميد اينکه روزي آمار حوادث جاده اي و درون شهري به حداقل ممکن و صفر برسد کمال تقدير و تشکر را از مردم شريف اين شهرستان در همياري و همکاري با پليس راهور نمود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار