فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سازمان بهزیستی شرط دارا بودن خط تلفن همراه به منظور دریافت وام یک میلیون تومانی برای مددجویان زیر ۱۸ سال بهزیستی برداشت.
کد خبر: ۸۴۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 03 May 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:همانطور که میدانید از طرف سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبلغ یک میلیون تومان به صورت وام به همه اقشار جامعه که یارانه دریافت می‌کردند، تعلق گرفت و به سرپرستان خانوار اعطا می‌شود، و در خصوص شرایط اعطا این خدمات، داشتن خط موبایل به نام فرد تسهیلات گیرنده را برای مددجویان زیر ١٨ سال بهزیستی برداشتند. 

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: سازمان بهزیستی مبلغ ۶۴۵ میلیون تومان سهم استان را برای ما ارسال کرد این مبلغ کمکی از سوی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای کمک به افرادی که مددجوی بهزیستی نبودند، اما پشت نوبتی بهزیستی و از دهک‌های پایین و نیازمند‌ترین اقشار جامعه محسوب و در بحث کرونا آسیب دیده بودند، اعطا شد.

رضوان مدنی خاطر نشان کرد: اسامی را ارسال کردیم و از ۱۵۵۰۰ پشت نوبتی که داشتیم حدود ۲۲۱۰ نفر شامل دریافت خدمات شدند و پس از ارسال این لیست ۲۲۱۰ نفری قرار بر این شد تا نفری ۳۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر واریز گردد.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار