نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رزمایش کمک مومنانه کشور را به جنب و جوش انداخته است.
کد خبر: ۸۴۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 03 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،آیت الله مصطفی علما امروز(14 اردیبهشت) در ویژه برنامه رزمایش ضیافت همدلی که در مسجد ثارالله شهرک ظفر کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به خیزش ایجاد شده در کشور برای اجرای رزمایش کمک مومنانه پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه، کشور را به جنب و جوش انداخته و در سراسر کشور شاهد همراهی خوب خیرین و مردم هستیم.

آیت الله علما تاکید کرد: تعداد بسته های توزیع شده اصلا اهمیتی ندارند مهم آن خیزش، فرهنگ و سیره‌ای است که بین مردم راه افتاده است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: ایران اسلامی در مقابله با کرونا نسبت به خیلی از کشورها بهتر کار کرده، بنحوی که با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه نیست و این اتفاق در سایه بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در اهمیت به راه افتادن رزمایش مواسات و اطاعت از ایشان از سوی اقشار مختلف مردم رخ داد.

وی در ادامه با اشاره به ورود خوب مردم استان در حمایت از نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، گفت: کمک به نیازمندان از ویژگیهای برجسته کرمانشاهیان است و آنها این بار هم در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا خوب کار کردند.

وی با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه همواره در کمک به نیازمندان پای کار بوده و هستند و گواه این مدعا آمار موقوفات استان است، گفت: وقتی در استانی مثل کرمانشاه موقوفه‌ای با 24 هزار رقبه به نام یک فرد ثبت شده، یعنی پیشینیان ما اهل این تفکر بوده اند.

در این رزمایش قرار است چهار هزار بسته معیشتی تهیه شده از سوی مجموعه اوقاف بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه توزیع شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار