استاندار گلستان گفت: تلاش داریم تسهیلات بانک‌ها را به سمت واحدهای تولیدی ببریم تا با بهره‌برداری از آنها زمینه رشد و توسعه گلستان را در سال «جهش تولید» فراهم آوریم.
کد خبر: ۸۴۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 09 May 2020

تسهیلات بانک‌ها باید به سمت واحدهای تولیدی برود 

هادی حق‌شناس در نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان در سال جاری با بیان عملکرد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۸ اظهار کرد: گلستان در اجرای مصوبات این ستاد جز ۱۰ استان برتر کشور است و تلاش داریم این روند در سال جهش تولید ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: پیگیری اجرای ۲۳ پروژه اصلی استان برای سال ۹۹ در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات در حال انجام است.
حق‌‌شناس افزود: این پروژه‌ها در زمان مقرر شده موفق به بهره‌برداری نشده‌اند و تلاش داریم در سال جاری با همکاری دستگاه اجرایی ذیربط، ضمن بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال پایدار را فراهم آوریم.
استاندار گلستان یادآور شد: تسریع در تکمیل پروژه‌ها موجب کاهش هزینه‌ها، رونق اقتصادی، حفظ اشتغال موجود و پیشگیری از بیکاری می‌شود.
حق‌شناس گفت: تلاش داریم تسهیلات بانک‌ها را به سمت واحدهای تولیدی ببریم تا با بهره‌برداری از آنها زمینه رشد و توسعه گلستان را در سال «جهش تولید» فراهم آوریم.
لازم به ذکر است در این جلسه قدرت‌الله عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در ستاد فرماندهی طی سال گذشته ارائه کرد.
همچنین تعدادی از مدیران دستگاه‌های گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه کردند.

منبع/ پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار