سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:در سال ۹۸ و در راستای ارتقای دانش و توسعه توانایی‌های فردی و سازمانی کارکنان شرکت و تعامل با دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی، تعداد ۵۷ دوره آموزشی به میزان ۱۶۷۶۴ نفر ساعت برنامه ریزی و اجرا شده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 08 June 2020

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:۴۱ دوره از سری دوره‌های مربوط به افزایش مهارت‌های شغلی و ۱۶ دوره از دوره‌های بهبود مدیریت بوده که ۳۶۸۸ نفر ساعت مربوط به آموزش مدیران و ۱۳۰۷۶ نفر ساعت مربوط به آموزش کارکنان رسمی و قرارداد مستقیم است.

وی خاطر نشان کرد: سرانه آموزش مدیران مطابق آمار برابر با ۷۴ ساعت و سرانه آموزش کارکنان رسمی برابر با ۶۴ ساعت است، این در حالی است که سهم آموزش کارکنان قرارداد مستقیم ۳۴۱۵ نفر ساعت بوده که معادل ۳۸ ساعت سرانه آموزش می‌باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: در راستای تعالی سازمانی و با هدف اثر بخشی فعالیت‌های آموزشی ضمن اقدام به پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت آموزش ISO:۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ و اخذ آخرین ورژن گواهینامه مذکور به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از زمان با همکاری آموزش شرکت ملی گاز ایران اقدام به برگزاری دوره‌های مجازی جهت کارکنان به میزان ۳۸۲ نفر ساعت کرده است.

شهبازی در پایان گفت: این شرکت در راستای تعامل صنعت و دانشگاه اقدام به پذیرش ۵۴ نفر کارآموز از دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی کرده که این افراد میزان ۱۰۸۰۰ نفر ساعت آموزش را در واحد‌های مختلف شرکت طی کرده اند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار