کد خبر: ۸۶۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 12 June 2020
قنبری با بیان اینکه امروز به ۱۰ نوعروس ماسالی جهیزیه کامل اهدا شد گفت: هفتادوهفتمین مسکن محروم هم امروز(۲۳ خرداد) با حضور مسئولان در ماسال افتتاح شد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «بهزاد قنبری» امروز(جمعه، ۲۳ خرداد) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ماسال که در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: زمانی که دشمنان اسلام، منافقین و کفار در برابر پیامبر ایستادند، زمانی که صدای مظلومیت امام علی(ع ) پس از سال‌ها خانه نشینی شنیده شد، زمانی که دشمنان سیلی به صورت حضرت زهرا(س) زدند و زمانی که دشمنان بر پیکر بی سر سیدالشهدا(ع) تاختند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد شد.

 

فرمانده سابق سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه انقلاب اسلامی چشم‌انداز خطرناکی پیش روی قدرت‌های استکبار قرار داده است افزود: ۴۰ سال توطئه دشمنان و ۴۰ سال مقاومت در برابر آنان از طریق این مردم ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب هم باید این ایستادگی را تقویت کنیم گفت: نباید از آمریکای امروز ترسید چرا که در ایام اخیر چهره غرب وحشی را دیدیم و به خودمان می‌بالیم که اسلام ناب در سراسر جهان خود را نشان می‌دهد و بستر سازی برای طلوع خورشید عظمی خواهد شد.

 

قنبری با اشاره به زحمات سپاه ماسال در عرصه دفاعی و امنیتی تصریح کرد: تشکیل گردان امام حسین(ع) و ارتقای این گردان در زمینه تهدید سخت،  تشکیل گردان بیت المقدس و ارتقای آن از ۲ گردان به چهار گردان، ارتقای گردان کوثر خواهران و عاشورای برادران از جمله برنامه‌های سپاه در این ۱۷ ماه بوده است.

 

فرمانده سابق سپاه ناحیه ماسال با اشاره به اینکه این گردان‌ها در بحث تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم حرفی برای گفتن دارند خاطرنشان کرد: گردان‌ها در امنیت انتخابات و گشت‌های پایگاه محور و مقابله با بحران‌ها و امداد و نجات نقش آفرین بودند.

 

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگی و تقویت بنیه معنویت تشکیل دو گردان سایبری در مقابله با تهدیدات رسانه‌ای دشمن را اجرا کردیم اظهار کرد: در عرصه تربیت و توانمندسازی مدیران در تمامی لایحه‌ها و رده‌های پایگاه و حوزه محور با درایتی که در مجموعه سپاه شد، مدیران قدری از بسیجیان آماده به کار هستند و آمادگی دارند مسئولیت‌هایی را در سطح شهرستان و استان تصدی کنند.

 

قنبری با اشاره به اینکه ۷۷ واحد مسکونی محرومین از ۲ سال گذشته تا کنون تحویل مددجویان کمیته امداد شده است افزود: کلنگ زنی ۲ واحد بهزیستی هم امسال در دستور کار داشتیم.

 

فرمانده سابق سپاه ماسال با اشاره به تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند گفت: امروز به ۱۰ نوعروس ماسالی که تحت پوشش کمیته امداد بودند جهیزیه کامل اهدا کردیم.

 

وی با بیان اینکه قبل از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان توسط گروه‌های جهادی بیش از یک هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد خاطرنشان کرد: در قالب کمک مومنانه پنج هزار و ۲۳۵ نفر نیازمند در شهرستان شناسایی و به بیش از چهار هزار بسته معیشتی تحویل دادیم و مابقی هم در مرحله پنجم توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار