کد خبر: ۸۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 31 August 2015


فرمانده پلیس راه گیلان گفت: حجم ترافیک در محورهای رشت‌ ـ‌ انزلی، رشت‌ ـ فومن،‌ رشت‌ ـ‌ لاهیجان و رشت‌ ـ‌ قزوین تا حدودی متراکم است.
خبرگزاری فارس: ترافیک متراکم در 4 محور گیلان

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه اکنون ترافیک محورهای ارتباطی گیلان عادی و روان است، اظهار کرد: حجم ترافیک در محورهای رشت‌ ـ‌ انزلی، رشت‌ ـ فومن،‌ رشت‌ ـ‌ لاهیجان و رشت‌ ـ‌ قزوین تا حدودی متراکم است.

وی خلوت بودن محورهای فرعی را دلیل بر رعایت نکردن سرعت مطمئنه ندانست و تصریح کرد: رانندگان در محورهای فرعی با توجه به مسکونی بودن آنها، سرعت مطمئنه را رعایت کنند و ایمن برانند.

فرمانده پلیس راه گیلان افزود: با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر بارندگی هوا، رانندگان شرایط جوی را در نظر بگیرند و از مسافران و گردشگران می‌خواهیم از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی به حرکت موتورسیکلت‌سواران اشاره کرد و گفت: عدم استفاده از کلاه ایمنی جان موتورسواران را به خطر می‌اندازد.

رستگار با بیان اینکه روز گذشته دو حادثه مرگبار موتورسیکلت‌سوار در جاده‌های گیلان رخ داد، یادآور شد: روز گذشته در شرق و غرب گیلان در دو حادثه مشابه دو موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی و ترکیدن لاستیک موتور جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه حادثه خبر نمی‌کند، متذکر شد: استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران امری ضروری بوده و ممکن است بر اثر یک حادثه مانند ترکیدن لاستیک موتور و خروج از جاده دچار حوادث شوند و جان خود یا سرنشین را از دست دهند.

فرمانده پلیس راه گیلان بیشترین ضربه در هنگام تصادف راکبان موتورسیکلت را به سر و گردن عنوان کرد و ضرورت استفاده از کلاه ایمنی را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه امیدواریم استفاده از کلاه ایمنی جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: رعایت تمام مقررات رانندگی امری مهم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار