مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در حال آماده‌سازی ۴۰ تخت در بیمارستان شهدا برای پذیرش بیماران کرونایی هستیم.
کد خبر: ۸۶۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 15 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر میثم حجتی‌پور، از آمادگی بیمارستان شهدا تامین اجتماعی کرمانشاه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در ایامی که با پیک بیماری کرونا مواجهیم خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی برای پذیرش بیماران کرونایی درخواست همکاری داشت و ما نیز برای ارائه خدمات در این شرایط پای کار آمدیم.

وی ادامه داد: در همین راستا در حال آماده کردن 40 تخت بیمارستانی برای پذیرش بیماران کرونایی هستیم که این کار به زودی انجام خواهد شد.

به گفته حجتی‌پور، با آماده شدن این تخت‌ها تمام اقدامات درمانی و مراحل بهبود بیماران در همین بیمارستان طی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه مشکلی از نظر تامین تخت و تجهیزات برای پذیرش این بیماران نداریم.

حجتی‌پور با بیان اینکه پذیرش این بیماران با رعایت تمام پروتکل‌ها و در بخش مجزا از سایر بیماران بستری در بیمارستان شهدا خواهد بود، گفت: سایر بیماران نباید هیچگونه نگرانی در این زمینه داشته باشند.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه همچنین از پذیرش 303 بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای تامین اجتماعی از ابتدای شیوع بیماری (اول اسفند سال گذشته) تا کنون خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 221 بیمار به صورت ارجاع سرپایی و 82 بیمار به صورت اعزام و بستری بوده است.

وی تاکید کرد: برای بیماران بستری خدمات آزمایش، اسکن و... ارائه شده و سپس همه آنها به بیمارستان‌های اختصاصی کرونا از جمله فارابی و گلستان اعزام شدند تا روند درمانی آنها تکمیل شود.

حجتی‌پور همچنین از انجام 1755 مورد سی‌تی اسکن ریه از ابتدای شیوع کرونا در بیمارستان شهدا هم یاد کرد که کمک بسزایی برای شناسایی بیماران درگیر کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار