کوروش محمودیان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: با توجه به وضعیت قرمز در شهرستان و افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا برخی محدودیت ها در شهرستان اعمال می شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 16 June 2020

کوروش محمودیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:تمامی افرادی که طی این مدت به کرونا مبتلا شده اند به علت بی توجهی به تاکیدات مکرر مبنی بر عدم حضور در مراسمات ترحیم بوده است.

وی خاطر نشان کرد:متاسفانه تاکنون ۹مورد فوتی نیز به ثبت رسیده که این آمار نگران کننده و تهدید جدی برای شهروندان است .

فرماندار شهرستان گیلانغرب تاکید کرد:مردم بخاطر حفظ سلامت خود و قطع زنجیره ابتلا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تحت هیچ شرایطی در مراسمات تشییع و ترحیم حضور نیابند و از صاحبان عزا نیز انتظار می رود نسبت به سلامت خود و همشهریان احساس مسئولیت نمایند.

محمودیان افزود:حفظ سلامت مردم اولویت اول ستاد مبارزه با کرونا است درصورت تداوم وضعیت به ناچار محدودیت های بیشتری اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد:با توجه به سیر صعودی تعداد افراد مبتلا در این شهرستان در چند روز اخیر دستگاه های ذیربط وظیفه دارند در خصوص آگاهی بخشی لازم اقدامات مناسب را به عمل آورند.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در پایان گفت:کارکنان در ادارات ملزم به استفاده از ماسک بوده و ارباب رجوع نیز بهنگام ورود به ادارات بایستی این موضوع را رعایت نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار