کد خبر: ۸۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 01 September 2015

رشت - ایرنا - مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اخطاریه هواشناسی گفت: ستاد بحران استان آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.
[آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران گیلان برای مقابله با حوادث احتمالی]

افشین عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل هواشناسی، هشداری مبنی بر کاهش دما و بارندگی در استان داده و با توجه به این موضوع، به تمامی دستگاه ها آماده باش را اعلام کرده ایم.

* رانش جزئی در محور اسالم - خلخال در حال جمع آوری می باشد
مدیر راهداری گیلان نیز با اشاره به بارش باران گفت: رانش جزئی صبح امروز (سه شنبه) در محور اسالم - خلخال اتفاق افتاد که در حال جمع آوری می باشد.
محمود ایرانپرست در گفت وگو با ایرنا افزود: این رانش منجر به مسدود شدن این محور نشده و تردد همچنان در این مسیر برقرار است.
وی با تاکید بر ضرورت احتیاط کامل رانندگان به دلیل لغزنده بودن جاده ها بر اثر بارش باران اظهار کرد: رانندگان می توانند قبل از حرکت و تردد در محورهای استان با شماره تلفن 33311111 به صورت شبانه روزی از آخرین وضعیت راه ها اطلاع یابند.
سرهنگ مهیار رستگار رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر مشکل ترافیکی در محورهای استان وجود ندارد و ترافیک در تمامی جاده ها عادی و روان است.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ نقشه های پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارش زا و خنک از عصر دیروز (دوشنبه) به سواحل جنوبی دریای خزر است که پیآمد آن؛ وزش باد و بارش باران (گاهی شدید) ، رعد و برق و کاهش دما خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار