امیرشاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین از مردم خواست به منظور حفظ سلامت خود و فرزندانشان ضمن استفاده از ماسک موارد بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 12 July 2020
امیر شاه آبادی در حاشیه بازدید از ادارات شهرستان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:استفاده از ماسک در ادارات و اماکن عمومی بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و دستورات استاندار و به منظور حفظ سلامت مردم و کارکنان ادارات است.

وی با اشاره به پیگیری شهرداری هرسین نسبت به گندزدایی شهرستان،افزود:شورای شهر و مجموعه شهرداری جهت رفاه و امنیت بهداشتی مردم برای چندمین بار اقدام به گندزدایی سطح شهر و اتخاذ اقدامات پیشگیرانه ی بهداشتی نمودند.

فرماندار شهرستان هرسین تاکید کرد:روسا و کارکنان ادارات باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن مراقبت از سلامت خود محیطی سالم را برای مراجعه کنندگان فراهم نمایند و با قرار دادن مواد ضد عفونی کننده در ورودی ادارات از ارائه خدمات به کسانی که از ماسک استفاده نمی کنند خودداری نمایند.

شاه آبادی در پایان گفت:عدم ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بدون ماسک ، ضد عفونی ادارات و رعایت پروتکل های بهداشتیاز مهمترین موارد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار