نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری می گوید، در جامعه ای که مردها هستند یک درصد هم احتمال ندارد به عنوان یک زن در انتخابات دوومیدانی رای بیاورد.
کد خبر: ۸۹۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 24 August 2020

نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری می گوید، در جامعه ای که مردها هستند یک درصد هم احتمال ندارد به عنوان یک زن در انتخابات دوومیدانی رای بیاورد.

منظمی: چون زن هستم در انتخابات دوومیدانی رای نمی آورم!

به گزارش ایسنا، مریم منظمی در ورود حضورش در انتخابات فدراسیون دوومیدانی و اینکه بعد از سه ماه حضور در وزنه برداری  به دنبال رفتن است و این ظلم به این رشته محسوب می شود، بیان کرد:برنامه راهبردی بانوان را با یک تیم  در حال تدوین هستیم  و یک اتاق فکر تشکیل دادیم. اگر من در انتخابات دوومیدانی ثبت نام کردم  با امید جلو می روم اما با هشت کاندیدای مردی رقابت می کنم که شاید برش  و امکان برنده شدن آنها خیلی بیشتر باشد.  خیلی ها  از من پرسیدن حاشیه ای در وزنه برداری بوده که چنین تصمیمی گرفتم اما هیچ گونه حاشیه ای در فدراسیون وزنه برداری نبود و از آقای  مرادی اجازه گرفتم و با چند هدف هم این کار را انجام دادم.

 منظمی در پاسخ به این پرسش که او در گفتگو با ایسنا از تربیت وزنه بردار تا بررسی ظرفیت ها در استان ها صحبت کرده بود و اکنون با حضورش در انتخابات دوومیدانی این برنامه ها چه خواهند شد، تاکید کرد: من یک سوال  دارم مگر انتخابات برگزار شده  و من برنده شده ام؟ اگر فرضا هم برنده شوم من برنامه را نوشته ام  و تحویل مدیر بعدی می دهد که گام به گام اجرا شود.

 او در مورد ضمانت اجرایی شدن برنامه اش نیز گفت: ضمانت اجرای آن تعهدی است که رییس فدراسیون دارد.  من برنامه راهبردی ام را نوشتم و با جدیت آن را جلو می برم. دوست ندارم این را عنوان کنم اما یک درصد هم احتمال ندارد در انتخابات دوومیدانی رای بیاورم چون من زت هستم. در جامعه ای که مردها هستند هیچ حقی برای زن ها وجود ندارد.

منظمی  که با رادیو ورزش گفتگو می کرد در مورد اینکه رییس فدراسیون ژیمناستیک هم از بانوان است، گفت: ما 53 فدراسیون داریم اما  دو  رییس آن از بانوان هستند. الان هم به عنوان  یک زن می خواهم در انتخابات بگویم  چه برنامه ها  و چه توانمندی هایی دارم. از طرفی چرا پست نایب رییس بانوان باید افتخاری باشد . ما در هیات رییسه عضو افتخاری هستیم و چرا کسی این مسئله را بررسی نمی کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار