حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به ۲۵ روستای شهرستان در هفته ی دولت خبر داد و گفت : تاکنون ۹۸ درصد روستاهای سنقروکلیایی از نعمت گاز بهره مند شده اند.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 25 August 2020

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در هفته دولت ۲۵ روستای سنقروکلیایی از نعمت گاز بهره مند می شوند، تاکنون ۹۸ درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردارشده و پیش بینی می شود تا ماه های آینده ۱۰۰درصد روستاهای سنقروکلیایی از نعمت گاز برخوردار شوند .

وی جذب اعتبارات و تسریع بخشیدن در روند اجرای پروژه را از موضوعات حائز اهمیت دانست و افزود: در طی دو روز گذشته در جلساتی با مدیران کل استان در زمینه جذب اعتبارات و تسریع در روند اجرای پروژه ها مطالباتی صورت گرفت .

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و مشکلات راه روستایی پیگیری هایی با مدیر کل راه و شهرسازی صورت گرفت تا جهت حل مشکل راه روستایی وآسفالت بخشی از آن اقدام شود .

حسینی کیا در پایان  گفت: ملاقات های عمومی و بررسی مشکلات مردم شهرستان نیز بخشی از برنامه های هفته ی دولت بوده که با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار