کد خبر: ۸۹۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 26 August 2020

 

 

رئیس منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران از ضرورت جمع آوری موانع خطرناک از سطح بزرگراه ها خبر داد و گفت: عدم جمع آوری به موقع این موانع حوادث ناگوار رانندگی در پی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا سرهنگ عباس سلطانی اظهارکرد: با رصد و گشت زنی های مدام و لحظه به لحظه ای که از سطح معابر بزرگراهی محدوده فعالیت انجام شده است تمامی کاستی ها و نواقص و موانعی که بر سر راه رانندگان شهر تهران وجود دارد و موجب برور حوادث رانندگی می شود، مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: یکی از خطرناک ترین موانعی که بر سر راه رانندگان وجود دارد و راننده در مواجهه با آن قدرت تصمیم گیری و عکس العمل مناسب پیدا نمی کند، گاردریل های باز و به سرانجام نرسیدن پروژه هایی است که ناتمام مانده و اثر سازه و ساختمان و اطاقک ها وجود دارند. این موانع بسیار خطرناک محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سلطانی در پایان اظهارکرد: با مشاهده این گونه موارد و پیگیری های مدام و مستمر و انعکاس آن به اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران خوشبختانه تا حدود زیادی این ناقص و موانع برطرف می شود ولی چنانچه دیر جمع آوری شوند ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته بگونه ای که دیگر جمع آوری موانع بعد از حادثه اثری نداشته باشد بنابراین می بایست زودتر نسبت به رفع این گونه موانع اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار