دور هفتم رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام ابن سینا با صدر‌نشینی اولگ کورنییو از کشور اسپانیا و دومی احسان قائم‌مقامی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 08 September 2015
دور هفتم رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام ابن سینا با صدر‌نشینی اولگ کورنییو از کشور اسپانیا و دومی احسان قائم‌مقامی به پایان رسید.

به گزارش فارس؛مسابقات شطرنج بین‌المللی جام ابن سینا از یازدهم شهریور‌ماه در دانشگاه بوعلی سینا با حضور 230 شطرنج‌باز از ایران و کشور‌های ارمنستان، آذربایجان، عراق و اسپانیا در حال پیگیری است که تاکنون هفت دور از این رقابت‌ها برگزار شده و چهار دور دیگر نیز انجام می‌شود.

امروز دور هفتم مسابقات با رقابت‌های دیدنی و تنگاتنگ شطرنج‌بازان پیگیری و نتایج نیز در این دور مشخص شد؛ در پایان دور هفتم و پس از رویارویی بازیکنان اولگ کورنییو از اسپانیا موفق شد با کسب 6.5 امتیاز در رده نخست جدول قرار بگیرد و احسان قائم‌مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان نیز با کسب 6 امتیاز جایگاه دوم جدول را در دور هفتم به خود اختصاص داد.

پرهام مقصودلو، مسعود مصدق‌پور، علیرضا دلیر، سید‌خلیل موسوی، مهرداد صداقتی و مازیار باقری نیز همگی با کسب 6 امتیاز و پوئن‌شکنی‌های مختلف به ترتیب در رده‌های سوم تا هشتم جدول رده‌بندی در دور هفتم جای گرفتند.

رده‌های نهم تا پانزدهم جدول نیز با کسب 5.5 امتیاز و پوئن‌شکنی‌های مختلف به ترتیب در اختیار فرزاد بلورچی‌فرد، تیگران کوتانژیان از ارمنستان،‌ متین غفاری‌فر، عبد‌المجید روحی، مهدی حسینی‌پور، سید‌جعفر خمیسی و علی فقیر‌نواز است.

دور هشتم رقابت‌ها نیز عصر امروز پیگیری می‌شود و شطرنج‌بازان برای ارتقای جایگاه و رتبه خود در جدول به رویارویی با حریفان می‌پردازند.

در دور هشتم و در میز شماره یک سید‌خلیل موسوی مقابل اولگ کورنییو قرار می‌گیرد، در میز شماره 2 نیز احسان قائم‌مقامی و مازیار باقری با یکدیگر رقابت می‌کنند و پرهام مقصود‌لو و علیرضا دلاوری نیز در میز شماره 3 با یکدیگر روبرو می‌شوند.

مسعود مصدق‌پور و مهرداد صداقتی بازیکنان میز شماره 4 هستند، تیگران کوتانژیان و فرزاد بلورچی‌فرد نیز در میز شماره 5 رقابت می‌کنند و سید‌جعفر خمیسی و علی فقیر‌نواز نیز در میز شماره 6 بازی خواهند داشت.

میز شماره 7 در دور هفتم شاهد حضور مهدی حسینی‌پور و متین غفاری‌فر، در میز شماره 8 مرتضی دربان و عبد‌المجید روحی رقابت دارند، بازی همایون توفیقی و عامر امینی در میز شماره 9 انجام می‌شود و بازی در میز شماره 10 نیز با حضور شاهین جوانی و ویرجینیوس گرابلیاکاس برگزار می‌شود.

گفتنی است دیدار‌ها در 10 میز اول از آغاز رقابت‌ها به طور آنلاین و از طریق اینترنت در سراسر دنیا پخش می‌شود که علاقمندان به پیگیری این رقابت‌ها می‌توانند بازی‌های 10 میز اول را به صورت آنلاین در سراسر دنیا مشاهد کنند.

لازم به ذکر است این رقابت‌ها تا 18 شهریور‌ماه برگزار می‎شود و پس از پایان دور یازدهم برترین‌های این رقابت‌ها معرفی خواهند شد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
کیفیت برگزاری مسابقات خیلی خوب است. بخصوص پخش آنلاین مسابقات ، با تشکر از مسولین مسابقات اپن ابن سینا همدان ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار