بهمن خدادایان در گفتگو با تابناک:
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: از امروزچهار شنبه ۱۴ آبان ماه در منطقه ۷ شهرداری محدودیت‌های ترددی برای عدم حضور مردم در مناطق تفریحی شهر کرمانشاه اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 04 November 2020

بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با تمام تاکیدات انجام شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی متاسفانه در چند شب گذشته شاهد حضور جمعیت زیادی از خانواده ها و جوانان در محوطه طاق بستان و چم بشیر و همچنین رستورانها و قلیان سراها که کانون های خطرناکی برای انتقال کرونا هستند ، بودیم.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا مقرر شد، تمام قلیانسراها تعطیل و رستورانها نیز تنها به شرط بیرون بر بودن غذا به فعالیت خود ادامه دهند.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا در استان و عدم توجه مردم به رعایت دستورالعمل ها و محدودیت های اعمال شده ، با هماهنگی فرماندار شهر کرمانشاه تصمیماتی برای حفظ سلامت مردم استان قرار است از امروز اجرایی شود.

خدادادیان تاکید کرد: از امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه با محوریت شهرداری منطقه ۷ کرمانشاه تمام مسیرهای منتهی به آثار باستانی طاق بستان و همچنین رستورانها و چم بشیر تا پایان زمان اعمال محدودیت های کرونایی بسته  و وسایل نقلیه حق ورود به این منطقه را نخواهد داشت.

وی گفت: نیروی راهنمایی و رانندگی شهر کرمانشاه نیز در این امر همکاری لازم را خواهد داشت تا این محدودیت ها به درستی اعمال شود.

خدادادیان اظهار کرد: از مردم می خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و فقط در مواقع ضروری از منزل خارج شوند و در این شرایط غذا را در منزل تهیه کنند تا روند صعودی بیماری کرونا کاهش یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار