فرماندار کرمانشاه از برگزاری جلسه با اعضای شورای شهر برای حل اختلافات آنها خبر داد و گفت: در صورتی که شورا، طرح‌ها و لوایح بر زمین مانده را پیگیری نکند، موضوع را از طریق هیات حل اختلاف استان پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵ 05 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبر افزود: اگر طرح ها و لوایح مربوط به شهر کرمانشاه در جلسات شورا بررسی نشود، هر عضوی که جلسات رسمی شورای شهر را از رسمیت بیندازد یا به صورت عمدی در جلسات غیبت کند، پس از اعلام نظر هیات رییسه شورا از طریق فرمانداری موضوع را پیگیری می‌کنیم.

او گفت: اگر امور مربوط به مردم معطل بمانند، موضوع را با عنوان «فرصت سوزی» از طریق هیات حل اختلاف استان پیگیری خواهیم کرد.

رنجبر اظهار داشت: همچنین در صورت دعوت شهردار کرمانشاه از سوی شورای شهر، لازم است آقای طلوعی در جلسات شورا حضور پیدا کند و به سوالات و ابهامات مطرح شده پاسخ دهد تا تنش‌های بین شورا و شهرداری کاهش یابد.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی که مردم با مشکلات متعدد اقتصادی دست به گریبان هستند و شیوع ویروس کرونا هم این مشکلات را مضاعف کرده، هر مسوولی که فرصت سوزی کند، به ارزش‌های اخلاقی و اسلامی خیانت کرده و باید در پیشگاه قانون و مردم پاسخگو باشد.

او گفت: در فضای اختلاف و تنش کارها پیش نمی رود و نیز تضارب آرا و انتقاد سالم با تخریب، تشویش اذهان و برگزار نشدن جلسات متفاوت است.

رنجبر با بیان اینکه برای فرمانداری و شهروندان ایجاد فضای تنش و معطل ماندن امور مردم قابل قبول نیست، گفت: در راستای کاهش اختلافات بین اعضای شورای شهر طی روزهای آینده جلسه ای با حضور اعضای شورا تشکیل خواهیم داد.

اختلاف بین اعضای شورای شهر کرمانشاه طی سه ماه اخیر بالا گرفته و بسیاری از جلسات آنان با غیبت اعضا، برگزار نشده یا نیمه تمام مانده است.

شورای کلانشهر یک میلیونی کرمانشاه ۱۱ عضو دارد. این شورا آبان سال ۱۳۹۷ به اتفاق آرا سعید طلوعی را به عنوان شهردار انتخاب کرده اما اکنون بر سر ادامه فعالیت او اختلاف نظر دارند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار