معاون تحقیقات و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نوزدهمین کنگره پزشکی هسته‌ای همزمان با برپایی سی و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعتی هسته‌ای کشور در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 16 September 2015
معاون تحقیقات و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نوزدهمین کنگره پزشکی هسته‌ای همزمان با برپایی سی و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعتی هسته‌ای کشور در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ سعید بشیریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعتی هسته‌ای کشور از ۲۵ الی ۳۱ شهریور ماه در سالن ورزشی شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی همدان برپا می‌شود.

وی افزود: همچنین نوزدهمین کنگره پزشکی هسته‌ای کشور نیز با همکاری شورای همکاری علمی سازمان انرژی اتمی و به میزبانی استان همدان از ۲۷ الی ۲۸ شهریور ماه در محل مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

معاون تحقیقات و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: این کنگره توسط گروه پزشکی دانشگاه و با همکاری انجمن پزشکی هسته‌ای ایران برگزار می‌شود که در مراسم افتتاحیه یکی از معاونان رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و رئیس انجمن پزشکی هسته‌ای کشور حضور می‎یابند.

وی بیان کرد: به کنگره پزشکی هسته‌ای ۱۵۰ مقاله رسیده است که از این تعداد ۶۷ مقاله به صورت سخنرانی و ۳۸ مقاله در قالب پوستر در این مدت دو روزه ارائه می‌شود و نشست هم اندیشی اساتید و متخصصان پرشکی هسته‌ای نیز برگزار می‌شود.

بشیریان درباره نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعتی هسته‌ای کشور نیز گفت: این نمایشگاه در سه بخش طراحی شده است که ۴۰ نفر از متخصصان سازمان انرژی هسته‌ای به معرفی دستاوردهای حوزه چرخه سوخت و تولید سوخت، نیروگاه تولید انرژی و کاربردهای جانبی صنعت هسته‌ای می‎‌پردازند.

وی با اشاره به پیش‌بینی ۲۳ غرفه در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعتی هسته‌ای کشور بیان کرد: ۴۰۰ قلم دستاورد همراه با سه ماکت بزرگ از دستاوردهای مهم صنعت هسته‌ای در نمایشگاه برای دانشجویان، اساتید، نخبگان و متخصصان این عرصه به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون تحقیقات و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این نمایشگاه فرصتی است که افراد متخصص و دانشگاهی با جنبه‌های مختلف این صنعت از جمله پزشکی هسته‌ای و رادیوداروها آشنا شوند و در این نمایشگاه چکیده تحقیقات انجام شده در حوزه‌های مختلف صنعت هسته‌ای در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار