تابناک گزارش می دهد:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی از توزیع بیش از ۱۳ تن مرغ، ۱۰ تن مرغ گرم(۹تن و ۹۶۹ کیلو) و ۳/۵ تن مرغ منجمد(۳تن و ۳۵۰ کیلو) یعنی حدود ۱۳/۵ تن در صبح روز یکشنبه در این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۹۴۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 15 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صبح روز گذشته تجمعاتی به دلیل توزیع مرغ دولتی صورت گرفت که با توجه به شیوع ویروس جهش یافته نگرانی هایی را در پی داشت این موضوع را از مسئولان ذیربط پیگیری کردیم.

توزیع بیش از ۱۳ تن مرغ دولتی در سنقروکلیایی

عبدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: صبح روز یکشنبه جهت رفع نیاز مردم و تنظیم بازار با پیگیری های صورت گرفته بیش از ۱۳ تن مرغ وارد و توزیع شد.

وی افزود:۱۳ونیم تن مرغ شامل ۱۰ تن مرغ گرم(۹تن و ۹۶۹ کیلو) و ۳/۵ تن مرغ منجمد(۳تن و ۳۵۰ کیلو) فقط در روز یکشنبه در این شهرستان توزیع شد.

در راستای توزیع عادلانه مرغ از بخش نظارت اداره صمت و بازرگانی، نیرو های جهاد استفاده شد ولیکن با توجه به تدابیر انجام شده تجمع مردم را در پی داشت.

مردم در توزیع اقلام اساسی باید کمک کار دستگاه های متولی باشند

فرماندار سنقروکلیایی با اشاره به تجمعات شکل گرفته در صبح امروز گفت: با توجه به اقدامات انجام شده تنها مردم میتوانند در بحث کاهش تجمعات کمک کار دولت باشند.

غلامرضا مرتضوی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در راستای کاهش تجمعات از ظرفیت بسیج اصناف، ناظرین اداره صمت، جهاد و دستگاه های متولی استفاده شده و اقدامات لازم صورت گرفته است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: آنچه که شاهد آن بودیم از مشکلاتی است که کل کشور درگیر آن است و در شهرستان تجمعات کمتری نسبت به شهر های دیگر بوده ولی همچنان ما نیز در رفع و حداقل رساندن تجمعات تلاش میکنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار