پرویز توسلی زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با بررسی نهادهای مسئول قانونی در مرکز موضوع واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخشی خصوصی تعیین تکلیف می شود.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 16 March 2021

واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخش خصوصی منوط به بررسی نهادهای مسئول قانونی در مرکز

پرویز توسلی زاده با حضور در دفتر خبرگزاری تابناک کرمانشاه و در گفتگو با خبرنگاران این خبرگزاری اظهار داشت: در خصوص واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخش خصوصی با استناد ما و نظر رئیس قوه قضاییه موضوع در دست بررسی است و واگذاری آن منوط به بررسی نهادهای مسئول قانون در مرکز است.

وی افزود: یکی از فرایند هایی که در سند تحول قوه قضاییه پیش بینی شده کاهش فرآیندهای دادرسی و حداکثر استفاده از فضای انفورماتیک است که خوشبختانه در حوزه معاونت انفورماتیک کارهای بسیار خوبی انجام شده و در بحث دولت الکترونیک هم اخیراً سامانه جدیدی به منظور شفاف سازی و کاهش فرایند دادرسی در خصوص اجرای احکام و جلوگیری از تخلفات مالی و انجام راحت تر معاملات مالی راه اندازی شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم دادگستری استان تفسیر قوانین به نحوی است که اشتغال، گردش، ثروت، تولید و کارآفرینی را تسهیل کند، امروزه عواملی مانند تورم تاثیر زیادی بر عمل به تعهدات مالی دارد، تلاش ما بر این است که در بخش تولید، صنعت و کارآفرینی فرایند دادرسی را کاهش دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقتصاد سالم اقتصادی است که در آن شیوه اقتصادی، علم و ثروت تولید شود هرچه سرمایه نقدی با سرعت بیشتری در گردش باشد و به سمت تولید خدمات و کالا برود مطلوب تر است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات عمده ای که با آن روبرو هستیم حجم بالای اختلافات است در واقع رسیدگی‌های قضایی و تشکیل پرونده برای نظام و مردم هزینه در بر دارد و باعث گرفتار شدن ذهن و روان خود مردم می شود پس تاکید ما سازش و حل مشکلات با گفتگو است، به عبارتی هرچه اختلافات بیشتر باشد آسیب های اجتماعی و در مرحله بعد جرم بیشتر می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار