هوشنگ بازوند:
استاندار کرمانشاه از آغاز محدودیت های کرونایی در دو شهرستان اسلام آباد غرب و گیلانغرب با توجه به صعودی شدن روند ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: احتمال ورود به یک پیک سنگین از کرونا وجود دارد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 28 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰۷ نفر در بیمارستان‌های استان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند و روزانه حدود ۶۰ تا ۷۰ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند، این موارد نشان از اوج گرفتن بیماری در استان است.

وی ادامه داد: اگر آمار بستری‌ها افزایش یابد شرایط استان بحرانی می شود، همچنین ممنوعت‌های تردد وسایل نقلیه در شهرستان‌های اسلام آباد غرب و گیلانغرب که در شرایط قرمز و نارنجی هستند از امروز آغاز می شود و بجز مشاغل سطح یک، بقیه مشاغل تعطیل می‌شوند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اماکن مسقف گردشگری، غار قوری قلعه، سالن‌های ورزشی، استخرها و پارک ها به مدت یک هفته تعطیل هستند. باید توجه داشت که وضعیت در کرمانشاه کاملا شکننده است و احتمال وارد شدن استان به یک پیک بسیار سخت افزایش یافته است.

بازوند تاکید کرد: از مردم انتظار داریم در سال جدید نیز پروتکل‌ها را رعایت کنند تا مانع ورود خسارت‌های سنگین به اقتصاد، فرهنگ، معیشت و سلامت مردم شویم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار