مجید یزدانپناه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با وجود برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای جبران کمبود‌های آموزشی پایه اول و دوم ابتدای، با قرمز اعلام شدن وضعیت استان، فعلا آموزش‌ها به صورت غیر حضوری است.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 11 April 2021

مجید یزدانپناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پیشتر هم اعلام کردیم تمام سعی سیستم آموزش و پرورش این است که شبکه آموزش آسیبی نبیند و دانش آموزان دروس لازم را دریافت کنند.
به همین دلیل شبکه شاد یک ماه پس از شیوع ویروس کرونا راه اندازی و از این طریق هزاران ساعت برنامه تولید شد.

وی افزود: اگر چه این شبکه کاستی‌هایی دارد، اما بزرگترین کار افزار کشور است که بیشترین تعداد کاربر و خدمات دانش آموزی را ارائه می‌دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در حال حاضر با اعلام وضعیت قرمز در اکثر شهرستان‌های استان، فعالیت‌های آموزشی مدارس غیر حضوری و با کمک شبکه شاد، تلویزیون و رادیو انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در وضعیت نارنجی هم بر همین اساس پیش می‌رویم، تصریح کرد: آموزش در حال حاضر غیرحضوری است، اما وضعیت دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی متفاوت است، با وجود اینکه قصد داشتیم بعد از تعطیلات نوروزی مدرسه‌ها را به روی دانش آموزان این دو پایه باز کنیم تا کمبود‌ها جبران شود، اما در این خصوص تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

یزدانپناه تاکید کرد: بر این اساس آموزش‌ها با روال غیرحضوری پیش می‌رود، امید است با بهبود یافتن شرایط، دانش آموزان بار دیگر راهی مدرسه‌ها شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار