رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن هفت نفر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد و افزود: این تعداد فوتی بعد از پشت سر گذاشتن موج سوم، عملا یک رکورد محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 11 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مهدی محمدی، با اشاره به سیر صعودی و پرشتاب کرونا در استان گفت: در حال حاضر روز به روز تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا در حال افزایش است.

وی تعداد بستری‌های حال حاضر مراکز درمانی استان را 630 نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به روز 30 اسفند عملا 4.5 برابر شده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین تعداد بیماران بدحال کرونا هم نسبت به 30 اسفند چهار برابر شده و هم اکنون 124 بیمار در بخش های ویژه بستری هستند که حال 15 نفر آنها وخیم است.

محمدی از جان باختن هفت نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد وافزود: بعد از پشت سرگذاشتن موج سوم کرونا در آبان ماه، این تعداد فوتی روزانه نداشته ایم و این آمار یک رکورد جدید طی این مدت محسوب می شود.

این مسئول افزود: این تعداد فوتی زنگ خطری برای تمام استان است و با توجه به افزایش بستری ها پیش بینی می شود تعداد فوتی ها از این هم فراتر رود.

محمدی همچنین با اشاره به کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه، گفت: اگراین بی خیالی و بی توجهی ادامه یابد، تعداد مبتلایان کرونا که در حال حاضر نوع غالب آن کرونای انگلیسی است به شدت افزایش خواهد یافت و با ادامه این روند خدمات رسانی در حوزه درمان دچار اختلال می شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به قدرت سرایت بالای کرونای انگلیسی، از مردم خواست جهت پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این ویروس، رعایت پروتکل ها و بویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دهند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار