بهزاد جلیلیان در گفتگو با تابناک:
مدیریت امور شعب بانک ملی گفت: در سال جاری منابع بانکی به دو بخش تولید و اقتصاد اختصاص می‌یابد که اولویت با بخش واحد‌های تولیدی است.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 11 April 2021

اولویت اختصاص منابع بانکی به بخش تولید در سال ۱۴۰۰

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های شبکه بانکی به دو بخش تولید و اقتصاد نگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: در وهله اول، اولویت اختصاص منابع به بخش تولید و کمک به واحد‌های تولیدی می‌باشد و بخش‌های اقتصادی به عنوان بخش‌های بعدی در اولویت کاری مان هستند، در واقع تامین نیاز واحد‌های اقتصادی همانند سنوات گذشته جزو اولویت‌های کل شبکه بانکی است.

مدیریت امور شعب بانک ملی تصریح کرد: در سال جدید همانند سالیان گذشته به زوجینی که در آستانه ازدواج قرار دارند وام ازدواج تعلق می‌گیرد که محدودیت سقف ندارد و با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان، افرادی که واجد شرایط هستند مشمول دریافت این وام اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند در سایت بانک مرکزی ثبت نام خود را انجام دهند که این ثبت نام به منزله پذیرش و اختصاص اعتبار است و بانک مربوطه بر اساس تعداد افراد متقاضی که دارد، ماهیانه این افراد را برای پرداخت تسهیلات به شعب معرفی می‌کند.

وی بیان کرد: به هر میزان تراکم ثبت نام در یک بانک بیشتر باشد امکان توقف و معطلی نیز افزایش می‌یابد، اما خوشبختانه در سنوات گذشته در استان کرمانشاه تمام افرادی که ثبت نام کرده اند در شبکه بانکی به شعب معرفی شده و تسهیلات شان را دریافت کرده اند.

جلیلیان در پایان مبلغ اختصاص یافته به هر نفر از زوجین را ۷۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: افرادی که سن ازدواج شان برای زوج زیر ۲۵ سال و برای زوجه زیر ۲۳ سال باشد این مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار