فرزاد الماسی در گفتگو با تابناک:
فرماندار کنگاور گفت: علی رغم طیِ یک روند کاهشی از آمار مبتلایان به کرونا، آمار بستریِ بیماران کرونایی در کنگاور با نوساناتی مواجه بود.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 08 May 2021

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و شرایط ویژه‌ای که از جهت شیوع ویروس کرونا ایجاد شده تاکید بر عدمِ برپایی هرگونه مراسم حضوری به مناسبت روز قدس بود، بر همین اساس روز گذشته هیچ برنامه حضوری به این مناسبت برگزار نشد.

وی افزود: متاسفانه کنگاور از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت مناسبی قرار نداشت و اولین شهرستانی بود که قرمز شد، پس از آن آمار مبتلایان و بستری‌ها روند افزایشی پیدا کرد که با اهتمام جدی مردم، دستگاه‌ها و کادر درمان وضعیت حدود ٢ هفته به ثبات رسید و سپس مقداری شیب نزولی یافت.

فرماندار شهرستان کنگاور ادامه داد: در نهایت وضعیت شهرستان در ۶ روز گذشته از قرمز به نارنجی تغییر یافت، اگر چه در هفته گذشته با نوسانات زیادی مواجه بوده و علی رغم ترخیص ۶ نفر در یک روز با بستری ٨ بیمار کروناییِ دیگر در روز بعد مواجه بودیم.

این مسئول با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطر نشان کرد: اگر با یاری خدا و تلاش مردم و مسئولین روند کاهشی هر چند با شیب اندک تداوم یابد هر چه سریعتر از وضعیت نارنجی خارج و با ورود به وضعیت‌های مناسب تری، شرایط مشاغل و معیشت مردم نیز بهبود می‌یابد.


الماسی در خصوص فرایند واکسیناسیون کرونا در این شهرستان بیان کرد: تا کنون حدود ۳٠ نفر از جانبازان و ۳۴٠ نفر از افرادِ بالای ۸٠ سال واکسینه شده اند که این فرایند همچنان ادامه داشته و سپس افراد بیش از ٧۵ سال تحت پوشش قرار می‌گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار