معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید خطرات کالاهای قاچاق در جامعه تبیین شود . پیگیری اجرای طرح فروش قانونی سوخت توسط مرزنشینان در هرمزگان در راستای ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم و بازدارندگی از قاچاق
کد خبر: ۹۶۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 19 May 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت برخورد قاطع و جمع آوری کالاهای قاچاق خطر آفرین برای سلامت مردم تاکید کرد.

دکتر علی رئوفی در نشست ستاد برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع و جمع آوری کالاهای قاچاق خطر آفرین برای سلامت مردم، عنوان کرد: در این زمینه نیاز است آگاهی بخشی به مردم از طریق صداوسیما و رسانه‌ها با طرح مباحث تخصصی از طریق کارشناسان انجام و خطرات این کالاهای قاچاق برای سلامت، تبیین شود.

وی ادامه داد: باید تلاش بیشتری برای مبارزه و کاهش اثرات قاچاق کالا و ارز در هرمزگان صورت گیرد و اقدامات پیشگیری از قاچاق نیز انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به اهمیت اجرای طرح ضروری در راستای فروش قانونی سوخت توسط مرزنشینان در هرمزگان اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های بسیاری برای اجرای این طرح در استان صورت گرفته و امیدواریم سریع‌تر به نتیجه برسد.

رئوفی با اشاره به لزوم فعال سازی و رونق بازارچه‌های ملوانی، تصریح کرد: این اقدامات موجب بازدارندگی از قاچاق و ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم خواهد شد و باید تلاش کنیم طبق قانون شرایط برای این فعالیت‌ها تسهیل شود.

وی خواستار اطلاع رسانی اقدامات و آموزش بیشتر توسط دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها شد و بیان داشت: مدیران دستگاه‌ها توجه ویژه‌ای به این مقوله مهم داشته باشند.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار