استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت استان کرمانشاه در دوران اوج پیک چهارم کرونا نسبت به سایر استان‌ها بهتر بود، گفت: تمام مدیران و دستگاه‌ها موظف به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و در اختیار قرار دادن امکانات به منظور انجام واکسیناسیون کرونا هستند.
کد خبر: ۹۶۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 23 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در نشست امروز (دوم خرداد) ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان اظهار کرد: پیک چهارم کرونا در استان با سیر نزولی همراه بوده است. البته این روند کند است، اما امید است آمار مبتلایان با سرعت بیشتر به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه در دوران اوج پیک چهارم کرونا وضعیت استان کرمانشاه نسبت به سایر استان‌ها بهتر بود، افزود: اگرچه متاسفانه تاکنون ۳۳۳ نفر از مردم استان در دوره پیک چهارم کرونا جان باختند. اگر چه امید است با همکاری مردم میزان تلفات این پیک افزایش پیدا نکند.

وی گفت: اولویت جدی در بحث مقابله با کرونا در حال حاضر واکسیناسیون افراد است که این کار چند هفته‌ای است که در استان آغاز شده و همه باید همکاری کنیم تا این روند به بهترین نحو ادامه یابد. برخی دستگاه‌ها از در اختیار قراردادن مکان و تجهیزات مورد نیاز برای واکسیناسیون به دانشگاه علوم پزشکی استان امتناع کرده اند، جای تعجب است که مدیران اموالی که متعلق به خود مردم است را برای حفظ سلامت آن‌ها در اختیار دانشگاه قرار نمی‌دهند. مردم سرمایه‌های استان هستند و هیچ سرمایه‌ای از جان و سلامت آن‌ها با ارزش‌تر نیست.

بازوند خاطر نشان کرد: مدیران باید بدانند اموالی که در اختیار دارند تماما متعلق به این مردم است و حق ندارند از ارائه آن دریغ کنند و مدیران باید بدانند کمک به دانشگاه علوم پزشکی در این شرایط کمک به دو میلیون نفر جمعیت استان است.

بازوند با اشاره به اینکه انتظار دارین همه مدیران و دستگاه‌ها پای کار باشند، خاطر نشان کرد: همه مدیران موظف هستند به دانشگاه کمک کنند. اگر مدیری از کمک و یا در اختیار دادن امکانات امتناع کند با اعلام دانشگاه علوم پزشکی، مدیر مربوطه به قرارگاه مرکزی مبارزه با کرونا معرفی می‌شود و در نهایت تخلفات مدیر از مصوبات ستاد کرونا به وزیر مربوطه ارائه شده و درخواست عزل او داده خواهد شد، استانداری کرمانشاه در گام اول پای کار آمده و حتی یخچال اتاق مدیران هم در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد تا مشکلی در بحث واکسیناسیون شهروندان به وجود نیاید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار