معاون استاندار همدان مطرح کرد:
جلسه ستاد انتخابات استان همدان به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۶۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 23 May 2021

مصطفی آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استانداری، در این جلسه، گفت: برگزاری انتخابات قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری مهم‌ترین اولویت عوامل اجرایی انتخابات است.

به گزارش تابناک همدان،وی افزود: باتوجه به شیوع کرونا، نقش‌آفرینی فرمانداران، نظارت و رصد مستمر و منظم بر سلامت و حفظ جان مردم موثر است لذا اجرای مُر قانون، رقابت و امنیت انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اطهار کرد: رسانه‌ها با ابتکار، خلاقیت و تأثیرگذاری بیشتر، می‌توانند فضای انتخابات را پرشور کرده و تبلیغات را پوشش دهند.

 مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ برای نظام اسلامی اقتدارآفرین است

 آزادبخت تاکید کرد: ارتباط مستمر با گروه‌های مختلف مردمی در راستای تحقق مشارکت حداکثری  ضروری ست.

وی ادامه داد: از ظرفیت سمن‌ها و گروه‌های مرجع در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: حفظ بی‌طرفی و پرهیز از هرگونه استفاده از امکانات دولتی، دستگاه‌ها، نهاد‌های انقلابی و مؤسسات عمومی له یا علیه کاندیدایی خاص، در اولویت باشد.

آزاد بخت خاطر نشان کرد: مجموعه دولت برای فراهم آوردن زمینه حضور مردم در پای صندوق‌ها و نیز حراست از آرا، با شفافیت تمام تلاش خواهند کرد.

وی بیان کرد: ما اعم از مجریان برگزاری انتخابات، داوطلبان و مردم به عنوان عوامل اصلی عرصه انتخاباتی، باید مُر قانون را مد نظر قرار دهیم، انتظار می‌رود با تکیه بر قانون، شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور با مشارکت حداکثری مردم در سال جاری باشیم که در این میان رسانه‌ها می توانند در چارچوب قانون، زمینه‌ساز حضور بیشتر مردم باشند.

اداره کل روابط عمومی استانداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار