سید مجتبی موسوی در گفتگو با تابناک:
معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:حضور پرشور دانش‌آموزان رای اولی در پای صندوق های اخذ رای می‌تواند به جریان‌سازی انتخابات کمک کند.
کد خبر: ۹۶۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 30 May 2021

سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با در پیش بودن برگزاری همزمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پویش رای‌اولی‌ها با هدف مشارکت حداکثری و آگاهانه دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات پیش رو راه اندازی شده است.

وی  خاطر نشان کرد:تلاش می‌شود تا در قالب برپایی این پویش شاهد حضور حداکثری، فعالانه و آگاهانه دانش‌آموزان در پای صندوق های اخذ رای باشیم.

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد:  علاوه بر این دانش‌آموزان به دلیل تاثیرگذاری بالا بر خانواده‌های خود می‌توانند جامعه را به حضور پرشورتر و آگاهانه در انتخابات ترغیب کنند.

موسوی  اظهار کرد: پویش رای اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم است تا شوق و احساس خود در جشن تکلیف سیاسی و حضور در انتخابات ۱۴۰۰را در شبکه آموزشی شاد نشان دهند.

وی گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات مورد انتظار رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری، بزرگان نظام و دلسوزان انقلاب اسلامی است و در این راستا باید بستر شورآفرینی رأی اولی‌ها و حضور جوانان فراهم شود.

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد:رسیدن به سن تکلیف سیاسی به معنی مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه است تا رأی اولی‌ها نخستین مشارکت خود را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تجربه کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار