دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان همدان: از فعال شدن سامانه رسیدگی به شکایات انتخابات در پرتال وزارت کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ 30 May 2021
دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان همدان: از فعال شدن سامانه رسیدگی به شکایات انتخابات در پرتال وزارت کشور خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان و دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان از فعال شدن سامانه رسیدگی به شکایات انتخابات در پرتال وزارت کشور خبر داد و گفت: شهروندان و داوطلبان می‌توانند شکایت خود را در این سامانه ثبت و بسته به نظر خود برای بررسی به هیأت بازرسی شهرستان، استان یا هیأت مرکزی بازرسی وزارت کشور ارسال نمایند.

 احسان شهابی افزود: برای استفاده از این سامانه، شخص شاکی با مراجعه به پرتال وزارت کشور به آدرس الکترونیکی www.moi.ir در قسمت دسترسی سریع پرتال، گزینه فرم‌های نظرسنجی و ثبت شکایات انتخابات را انتخاب کرده و سپس در صفحه باز شده گزینه رسیدگی به شکایات انتخابات را انتخاب می‌نماید و جهت ایجاد کاربری برای ثبت شکایت در قسمت ثبت نام، اطلاعات خود را وارد می‌کند.

 وی اظهار داشت: پس از طی مراحل فوق برای شاکی کاربری ایجاد و وی می‌تواند پس از انتخاب استان، شهرستان و بخش شکایت خود را ثبت و با انتخاب گزینه ثبت نهایی اطلاعات به مرجع رسیدگی کننده‌ای که انتخاب کرده است ارسال نموده و پیامکی حاوی کد رهگیری دریافت کند تا با استفاده از آن بتواند وضعیت پاسخگویی به شکایت خود را استعلام نماید. 

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان تصریح کرد: به شکایاتی که شخص شاکی در هنگام ثبت شکایت، مرجع رسیدگی کننده را استانداری انتخاب کرده باشد و همچنین به شکایاتی که از طریق هیأت مرکزی بازرسی انتخابات به استانداری ارسال می‌شود در هیأت بازرسی انتخابات استان مستقر در استانداری رسیدگی و نتیجه اقدامات و بررسی در سامانه ثبت می‌گردد تا شخص شاکی از آن مطلع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار