ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمامی جمعیت بالای ۷٠ سال را واکسینه خواهیم کرد، و کسانیکه سن آنها بالای ۷٠ سال است برای تزریق واکسن در سامانه یsalamat. gob.ir ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۶۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 31 May 2021

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بر اساس تجربه ، تصمیم گرفتیم همه افراد در سایت ثبت‌نام کنند و خودمان نوبت دهی کنیم تا ازدحام پشت در مراکز واکسیناسیون اتفاق نیفتد.

وی افزود: مکان و زمان تزریق واکسن از طریق پیامک به آنها اعلام  و بدون معطلی واکسن آنها تزریق خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه تمهیدات خوبی دیده شده بطوریکه ۳۴ مرکز تجمیعی و ۱۱۷ مرکزی که از قبل فعال بودند و بدون هیچ گونه تجمع و مشکلی کار واکسیناسیون انجام می شود.

وی افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان کرمانشاه در سامانه ی salamat.job.ir در کشور رتبه ی اول را بدست آورده  و همچنین در کلان منطقه بر اساس جمعیت استان و جمعیتی که واکسینه شده اند رتبه ی اول را در کلان منطقه کسب کرده ایم.

شکیبا در پایان خاطر نشان کرد: سایت مرکز خودرویی هم کار خودرا با تمام توان آغاز کرده و امیدواریم بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک به زودی از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار